מלונות מומלצים לחורף חם

מנהל הבלוג 13/12/2020

למרות שהקיץ נחשב לתקופה הטובה ביותר לנופש, יותר ויותר ישראלים מגלים את יתרונות החורף, בכל הנוגע לחופשה נעימה, חמימה ורגועה. אילו מלונות מומלצים במיוחד לתקופת החורף? המשיכו לקרוא.

החורף בישראל באופן כללי איננו ארוך כל כך, ולמרות זאת הוא אורך כמה חודשים טובים, שבהם אנו נאלצים להישאר בעיקר בבית. עם זאת, החורף גם טומן בחובו הזדמנויות לנופש ייחודי, החל מטיולי חורף בצפון או בנגב ועד לרגיעה מושלמת במלונות בוטיק שבהם אפשר להתעורר מאוחר בבוקר וליהנות מארוחות נהדרות ושלל שירותים במתחם עצמו.

חופשה בישראל ברשת מלונות דן – התחייבות למחיר הטוב ביותר >> 

מלונות דן ידועים בזכות סטנדרט האירוח הגבוה והלא-מתפשר במלונות הפרוסים ברחבי הארץ, כולל חדרים וסוויטות נוחים ומעוצבים, צוות מקצועי ועוד. אז בין אם אתם מעדיפים חופשת חורף קלאסית ובין אם אתם מעדיפים ליהנות ממזג אוויר נעים יותר, בשעה שרוב המדינה נאבקת ברוחות ובגשמים, הכירו את המומלצים שלנו לחורף מושלם בארץ:

חורף חם במלונות דן באילת

אם אתם מעדיפים חופשה חורפית משולבת, הכוללת אפשרות לצאת לאטרקציות לצד שהות נעימה במלון, כדאי לכם ללכת דווקא על עיר הנופש של ישראל, לא רק בגלל המלונות המומלצים באילת, אלא גם בגלל מזג האוויר הנוח שבחלק ניכר מהימים יאפשר לכם ליהנות מאטרקציות שונות רק בלי עומס המבקרים המוכר.

למעשה, באילת ישנם חודשי חורף בודדים, המתחילים בערך בנובמבר ומסתיימים בערך בפברואר. בחודשים אלה הטמפרטורות עלולות להיות קרות מהרגיל, אך קר מהרגיל עבור אילת הוא חמים מהרגיל עבור אזורים אחרים בארץ, וגם בחודשי החורף תוכלו להסתובב בלי מעיל בחלק ניכר מהימים. חשוב לציין, שאילת בחורף היא יעד מושלם גם לחופשות עם ילדים, מכיוון שחלק מן האטרקציות בעיר פועלות גם בחודשים הקרים יותר, והמלונות לעומת זאת, מצעים מתקנים ושירותים רבים המתאימים גם לילדים, כך שיהיו לכם לא מעט אופציות לבילוי.

בפרט, מלונות דן באילת מומלצים במיוחד גם לחופשות חורף, משום שבהם תוכלו ליהנות משלל שירותים ואטרקציות בתוך המלון, החל מבריכות מפנקות (ומחוממות כמובן), ארוחות גורמה, ספא, חדר כושר ועוד, לצד המיקומים המרכזיים שלהם שיאפשרו לכם להגיע בקלות לאתרים אחרים בעיר:

מלון דן אילת – אתר נופש מפנק עם שלל שירותים, כמו בריכה מרכזית ענקית, שזכורה בעיקר לילדים עקב העיצוב יוצא הדופן שלה (בסגנון סלעים ומערות המקיפים את הבריכה), בריכת רגיעה, ספא, חדר כושר, הפעלות לילדים וטרקלין עסקים.

מלון דן פנורמה אילת – מלון משפחות מומלץ ביותר, עם בריכה רגילה ובריכה מחוממת, מיני גולף, מועדון בריאות, חדר כושר ועוד.

נפטון אילת – מלון חדיש ומפואר, הכולל שלוש בריכות, חדר כושר מאובזר היטב, ומסעדה נהדרת המתמחה בשילוב בישול בינלאומי בתפריט היוקרתי.

לכל מבצעי החורף באילת, היכנסו >>

מלון דן בוטיק בירושלים – חופשת חורף קסומה

אם אילת מומלצת בחורף עקב מזג האוויר החמים שלה, ירושלים מומלצת דווקא בגלל החורף הקר שבה, מזג אוויר אידיאלי לחופשה יוקרתית במלונות בוטיק שיעניקו לכם את החוויה המושלמת. ירושלים יפה כמובן בכל עונה, אך הרחובות הרטובים, הרוח הקרה ולפעמים גם השלג, מעניק לעיר ובמיוחד לעיר העתיקה נופך קסום שרק מי שצפה בה בחורף יכול להבין.

מלון דן בוטיק ירושלים הוא מלון המתאים במיוחד לנופש זוגי רומנטי בחורף, עם מיקום מרכזי ונוף הצופה אל העיר העתיקה, מסעדות המלון, חדר הכושר ומרפסת השמש המושלמת הצופה אל נופיה האהובים של ירושלים. המלון תוכנן ועוצב כך, שיכיל מוטיבים עכשוויים, לצד מוטיבים מזרחיים, מה שמעניק למלון אווירה מיוחדת שמשלימה את חוויית האירוח. במלון גם בר דינמי להנאת האורחים.

דן קיסריה ריזורט – חופשת חורף מרגיעה במיוחד

החורף הוא התקופה האולטימטיבית לנופש במלונות מפנקים שמעניקים הרבה יותר מחדר מרווח וארוחות. אחד כזה בהחלט הוא דן קיסריה ריזורט היוקרתי, שיעניק לכם את כל הסיבות לא לצאת מהמלון, עם מגוון אזורים שעוצבו ותוכננו לטובת שהיית האורחים במלון וכן מגוון מתקנים איכותיים הכוללים גם ספא חדש ומרגיע שיספק לכם חוויות בלתי נשכחות. אם אין לכם שום כוונה לצאת ולטייל במהלך החופשה שלכם, אז אין מקום טוב יותר להיות בו מאשר דן קיסריה ריזורט.