חופשה זוגית בחורף – נופש רומנטי מושלם

מנהל הבלוג 23/11/2020

החורף ידוע כזמן של התכנסות בבית, מתחת לפוך עם כוס קפה או שוקו חם. עם זאת, זוגות רבים בוחרים לנצל את החורף דווקא לחופשה זוגית-רומנטית, בה אפשר פשוט ליהנות מן הנופים, לטייל, לנוח ואף ליהנות מחופשת בטן-גב קלאסית רק בלי עומס המבקרים. רוצים לדעת היכן תוכלו ליהנות מכל זה בחורף? הנה כמה אזורים ומסלולים מומלצים.

אילת למי שמעדיף חופשת בטן גב

אילת בקיץ באופן כללי, היא לא המקום המושלם לחופשה רומנטית, לפחות לא לאלה שמעדיפים מעט שקט ושלווה. זה לא שהעיר ריקה לחלוטין בחורף, אבל עומס המבקרים יורד בצורה דראסטית, לצד מחירי הנופש דרך אגב, מה שהופך את אילת ליעד מומלץ ביותר לחופשה רומנטית בארץ בחורף. לכן לפני שאתם מזמינים נופש, חפשו אחר דילים לאילת בחורף. לצד כל יתרונות אלה, לאילת יתרון נוסף בחורף – מזג האוויר הנוח בחלק ניכר מהימים, שמאפשר ליהנות משמש חמימה ואפשרות לחופשת בטן-גב קלאסית כמעט, גם בימים בהם שאר אזורי הארץ קרים וגשומים. חשוב לציין – לא כל ימות החורף באילת נעימים, בייחוד לא בשעות הערב והלילה. עם זאת, בחורף קיימים לא מעט ימים חמימים עם רוח קלילה, המתאימים גם לבילוי בחוף.

המלצה לאתר מרגיע במיוחד: סתלבט על המים – כשמו כן הוא, מדובר באתר שנועד לרגיעה ומנוחה גופנית ונפשית, עם שלוש בריכות מפנקות ע"פ קונספט (ציפה, פילינג, מוזיקה מרגיעה ועוד). במקום פינות ישיבה ובית קפה, וכן מספר אפשרויות בילוי. האתר נמצא בריף הדולפינים.

לרשת מלונות דן ישנם 3 מלונות באילת במיקומים אידיאליים ועם כל השירותים שיספקו לכם חופשה רומנטית במיוחד.

קיסריה לחופשה יוקרתית

הסוג השני של הזוגות שעבורם נקדיש את ההמלצה הבאה שלנו, הם אותם זוגות שמעדיפים חופשה יוקרתית וקסומה, ואין מקום מושלם יותר לחופשה כזו מאזור קיסריה. קיסריה היא אתר שניתן לבקר בו גם בחורף, וליהנות מיופייה המדהים של העיר העתיקה כמעט בכל מזג אוויר.

קיסריה תוכננה מראש ע"מ להיות סמל לקדמה, ליופי ולתענוגות החיים. המלך הורדוס, שמוכר בין היתר בזכות החוש האסתטי וההנדסי המפואר שלו (ראו ערך הארמון במצדה), כנראה גילה את הפוטנציאל החבוי בעיר הנמל הקטנה שהייתה במקום, והחליט לפאר אותה, להפוך אותה למרכז משגשג של תרבות ויופי. לא מפתיע אם כך, שגם אלפי שנים אחרי שנבנתה, ניתן למצוא בה שרידים רבים לאותו פאר מפורסם שבזכותו הייתה ידועה בעולם העתיק, ואזור א"י בפרט. לצד הארכאולוגיה, כיום עברה המפורסם של קיסריה משמש להשראה עבור מרכזי בילוי שונים הקיימים בקיסריה וסביבתה, לרבות מלונות וריזורטים יוקרתיים, מסעדות וגלריות לאומנות המאפשרות בילויים מתוחכמים יותר למי שמעוניין בכך.

המלצה לסיור רומנטי: קיסריה בשקיעה – קיסריה ועתיקותיה יפים ומרהיבים בכל שעות היממה, אולם השקיעה מעניקה לנופי העיר אווירה מיוחדת, ולצד העתיקות, החוף והים, ניתן ליהנות מסיור רומנטי במיוחד, לעצר לתצפית על החוף ולנצל את שעת הדמדומים המטשטשת את השנים הרבות שעברו בין תקופת הזוהר של העיר לבין תקופתנו.

אזור הצפון: לחובבי הטיולים

יש אנשים שעבורם חופשה רומנטית מושלמת כוללת מנוחה בחדר מפנק במלון עם האפשרות להתעורר מאוחר ולגשת למסאז' כשמתחשק. אולם, יש כאלה שמעדיפים דווקא לקום מוקדם בבוקר ולחלוק את הנופים המרהיבים עם האדם שהכי אוהבים. ההמלצה האחרונה שלנו תוקדש לזוגות שמעדיפים את האפשרות השנייה, ולמרות שאפשר ליהנות מטיולים ונופים מרהיבים בכל אזור בארץ בחורף, בחרנו להתמקד דווקא בצפון.

אז מה תמצאו בצפון בחורף? הגליל והגולן מתהדרים כל השנה בנופים ירוקים והרים מרשימים, אולם החורף הוא בדיוק הזמן לצפות בנחלים זורמים, ליהנות מהנופים הפראיים ולהגיע לתצפיות ייחודיות, שבשילוב מזג האוויר הקר והערפל, מעניקים לנופים נופך מסתורי ורומנטי עוד יותר.

המלצה לטיול בירדן ההררי – אם כבר הזכרנו את הנופים הפראיים, אוזר הירדן ההררי, המוכר בעיקר בזכות ההתאמה שלו לראפטינג אתגרי, הוא גם אזור מדהים ביופיו בעיקר בחורף, הכולל גם תצפית מרשימה לצד הדרך של המים הזורמים. המסלול מתחיל בערך בגשר בנות יעקב ואורך מספר קילומטרים (סימון שבילים שחור). תוכלו לבחור את אורך המסלול בהתאם למקום חניית הרכב, לאורך תוואי הנחל.

חופשה זוגית בחורף במחיר הטוב ביותר

לפני שתזמינו חופשה בארץ במהלך החורף הישראלי הקסום שלנו, בואו לגלות את הדילים לתאריכים הקרובים ברשת מלונות דן – ריכזנו בעמוד אחד את כל המבצעים העדכניים לחופשה בארץ עם התחייבות למחיר הטוב ביותר בעת הזמנה באתר הרשמי. אז קדימה, הפתיעו את החצי השני שלכם עם חופשת חורף רומנטית במיוחד…