בריכה חדשה עם כל המעלות במלון דן כרמל

מגזין דן 04/05/2015

הבריכה החדשה במלון דן כרמל בחיפה היא מפגן של חדשנות תכנונית ואדריכלות מים במיטבה.
לקפוץ למים וליהנות מהרגע הראשון…

5710-double

בדן כרמל הכל Deluxe

לאחר שבשנת 2013 חגגו יובל שנים וסיימו את השיפוץ של כל חדרי המלון והסוויטות, עתה הגיעה תורה של הבריכה “ליישר קו” עם הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את מלונות דן. מאז ומתמיד הייתה בריכת השחייה החצי-אולימפית, הממוקמת בלב גן ירוק, אי של שקט ורוגע המאפשר לאורחים להתנתק ולשכוח את העובדה שממש בסמוך, מעבר לגדר, ממשיכה להתנהל העיר הגדולה וההומה ודומה שגם היא מצייתת לבקשה המקובלת “נא לא להפריע”…

 לנפוש, לטייל ולהנות במלונות דן בחיפה>>>

שיפוץ הבריכה

כמו שמקובל במלונות דן, כל שיפוץ הוא תהליך עמוק ויסודי המתבצע ללא פשרות וללא קיצורי דרך: “הרסנו את הבריכה הישנה עם דחפור והתחלנו לבנות ממש מאפס משהו חדש לגמרי”, אומר עדי מאור, מנכ”ל מלונות דן באזור חיפה, שליווה בעבר את תהליך הבנייה מחדש והשדרוג של כל חדרי המלון, “חלון ההזדמנות הקצר חייב אותנו להשלים את כל עבודות השיפוץ עד לפתיחתה של עונת הרחצה הרשמית”.

5710-Header

עיצוב חדש לבריכה

וזה קרה. אחרי שישה חודשים של עבודה מאומצת ואינטנסיבית והשקעה של שמונה מיליון ₪, יכול היום מאור לפתוח את גלריית התמונות בסמארטפון שלו ולהתבונן בגאווה לא מוסתרת בצילומים המרשימים של הבריכה החדשה וכל מה שמסביב לה. אם תירצו – סוג של חלום בהתגשמותו…
ההשראה לעיצוב החדש הגיעה מהבריכה של מלון המלך דוד בירושלים. התשתית האיכותית היא לב העניין, הבריכה כולה בנויה ויצוקה מבטון. איכות המים מעולה: מערכת אוטומטית מבוקרת, הפועלת ללא התערבות יד אדם, מבטיחה סטריליזציה מלאה ושליטה על רמת ה- PH והכלור בהתאם לדרישות משרד הבריאות, ואף יותר מכך. “קרוב לודאי שאין עוד מלון בארץ עם מערכת בקרה ברמה כזאת לבריכת שחייה”, קובע מאור.
פנים הבריכה מצופה בפסיפס בעל אפקט זכוכיתי בגווני תכלת וירוק, את היקף הבריכה מעטר ריצוף גרניט איטלקי דמוי דק המונע החלקה עם חריצי ניקוז סמויים, המים מגיעים ממש עד לגובה שפת הבריכה וכמו גולשים ממנה החוצה…

התאורה היא חוויה ויזואלית מרהיבה

עשרות מנורות לד הקבועים באריחי הריצוף ופנסים בדפנות הבריכה מציפים לעת ערב את הבריכה באור כחול בוהק ויוצרים מראה קסום ואקזוטי שהוא אטרקציה בפני עצמה.

5710footer

בריכה חדשה, חוויות חדשות

הבריכה החדשה בדן כרמל משדרגת את חווית הפינוק וההנאה. קבלת פנים חמימה מצפה לכם מיד בכניסתכם לבריכה: טמפרטורת המים הקבועה היא 28 מעלות בדיוק, לא פחות ולא יותר. טמפרטורה זו, המוגדרת כאופטימאלית לגוף, מבטיחה מים חמימים ונעימים ורחצה מהנה כבר מהרגע הראשון.

רוצים לנוח לאחר השחייה?

בריכת השכשוך היא בריכה מוצלת בעומק 35 ס”מ בלבד ובתוכה כסאות נמוכים, המאפשרים לשבת בבריכה כשרק הרגליים טובלות במים ולקרוא ספר, ללקק גלידה או סתם לנוח וליהנות מרוגע אמיתי. אופציה נוספת להתרגעות, לאלה המבקשים להתרחק מעט מהבריכה, היא במשטח מנוחה מוצל ונעים הממוקם במפלס מוגבה הצופה אל החורש.

רוצים לנשנש או לאכול?

במתחם הבריכה לרשותכם מזנון בריכה המציע משקאות קלים, גלידות ופירות וגם מסעדה מקורה ומוצלת המכילה 84 מקומות ישיבה, בה תוכלו לשבת בנינוחות מרבית, בבגד ים וליהנות מארוחת צהריים בשרית וגם להזמין “על האש” (חשוב: ההכנה מתבצעת במטבח המלון כדי לשמור על אוויר נקי באזור הבריכה).

באים עם ילדים?

אתם יכולים ליהנות בראש שקט, בשעה שהילדים ייהנו ממגוון אפשרויות הבילוי המיוחדות העומדות לרשותם במתחם: בריכת פעוטות נפרדת הנהנית גם היא ממים חמימים, רחבת דשא עם מתקני משחק, רחבת דשא עם מתקני משחק, ובצמוד לבריכה – גן שעשועים הכולל מתקנים חדישים לפעילות ספורטיבית מאתגרת עם “אקשן”, כמו שילדים אוהבים….

רגישות לנגישות:

רשת מלונות דן רואה חשיבות עליונה בנושא הנגישות ומשקיעה משאבים רבים בתכנון והתאמת המלונות לבעלי צרכים מיוחדים. כמו כל אזורי המלון, גם הבריכה עומדת בדרישות הנגישות, כולל מתקן הידראולי להורדת נכים לבריכה. מסכם מאור: “עתה, לאחר שסיימנו לשפץ גם את אזור הבריכה, אני מרגיש שאפשר לקרוא למלון דן כרמל החדש כי אין פינה אחרת במלון שנותרה כפי שהייתה ולא עברה שינוי. הכל בנינו ועיצבנו מחדש”.

היתרונות הנוספים שהמלון מציע לאורחיו כמו: תצפית לנוף מרהיב ממרפסות החדרים, מיקום במרחק הליכה מהאטרקציות התיירותיות של חיפה, שירות אישי ללא פשרות, לובי מהודר ורחב ידיים, חדר כושר חדיש ומודרני ומגוון מסעדות איכות – הופכים אותו ללא ספק לאחד המלונות המובילים בישראל ולמלון היוקרתי ביותר בצפון הארץ.

5710footer2