ריזורט דן קיסריה החדש- HAPPINESS IS AROUND

מגזין דן 30/10/2019

דן קיסריה, הריזורט החדש, משלב חוויית נופש מיוחדת ושונה, מרחבי דשא, פסטורליה, גימיקים ואמנות

דן קיסריה ריזורט החדש

בריכת השחייה הגדולה הנחשבת לגולת הכותרת של הריזורט, לצד מגוון פעילויות ספורט מפנקות.

במרחק של פחות משעה נסיעה מתל אביב או חיפה, מצפה לכם הפתעה גדולה, יצירתית ומעוררת השראה. ברוכים הבאים לדן קיסריה. כבר עם הגיעכם לריזורט המושלם, תיווכחו מקרוב בגישה חדשה ומרעננת לחוויית האירוח והפנאי בחדרים המעוצבים והמרווחים, בשטחים הציבוריים עתירי האמנות ובשפע קולינרי המוצע במסגרת מסעדות וברים טרנדיים, המשתלבים עם הגינות המוריקות ורחבות ההיקף המקיפות את הריזורט ומשרות אווירה קסומה של רוגע ושלווה.

כל אחד מבני המשפחה יכול למצות עד תום את שהותו בדן קיסריה. המבוגרים יוכלו לבחור מתוך מבחר רב של אופציות מהנות במיוחד, בדגש על בריכת השחייה הגדולה הנחשבת לגולת הכותרת של הריזורט, לצד מגוון פעילויות ספורט מפנקות, כמו מתחם מיני גולף, מגרש כדורגל בגודל אמיתי עם משטח דשא מטופח, מגרש כדורסל, מגרש טניס, מגרש פטנק, שולחן ביליארד, מכוניות פדלים, מתקני שעשועים מגוונים והיד עוד נטויה. שלא לדבר על המשקאות המרעננים, הגלידות והארטיקים וכן על ארוחות צהריים מכל המינים והסוגים, שידאגו לשמור על האנרגיות בשיא.

חווייה קולינרית בדן קיסריה ריזורט

מסעדת הבריכה ‘’הטברנה’’, המספקת חוויה קולינרית בסגנון ים תיכוני

ומה עם הילדים? הם יזכו לחוויה מופלאה במועדון ‘’דנילנד’’ המפנק, הכולל עשרות משחקים ופעילויות פנאי מושקעות, לרבות אקווריום דגים בו תוכלו לצבוע את הדג המועדף עליכם ולצפות בו על גבי מסך רחב שט במים, להשתכשך בבריכת כדורים או לשחק באינספור משחקי קופסה, בובות וכן משחקים דיגיטליים צבעוניים. במתחם הבריכה הילדים יוכלו להתרענן בבריכה המותאמת לגילם או בשכשוכית.

המעוניינים בשלווה ורוגע, יוכלו לרבוץ ולתפוס קצת שמש בשטחים המוריקים או בחורשה הסמוכה, לקרוא ספר טוב ופשוט להתמכר לשלווה, או אולי דווקא לפנק את עצמם בעיסוי במתחם הספא המפואר Jah-Spa, המציע מגוון רחב של טיפולים מקצועיים. כדאי לדעת כי צוות הספא עושה שימוש בחומרים מובחרים, בדגש על חמאת גוף המשרה רוגע על האורחים ובסאונות רטובה ויבשה.

אלו שבכל זאת מעוניינים לעבוד, ישמחו לדעת כי לרשות אנשי העסקים והחברות השונות המבקרים בו לעיתים תכופות, מציע דן קיסריה שני אולמות אירועים וכנסים מרווחים ומפוארים – אולם ‘’אומגה’’ המאכלס עד 180 איש ואולם ‘’סיגמא’’ הקטן יותר, המאכלס עד 120 איש (בישיבת תיאטרון).

ואם זה לא מספיק, צוות הריזורט המסור משקיע מאמצים כבירים על מנת להנגיש את כל הטוב שיש לקיסריה ולאזור להציע. משכך, עומד לרשות האורחים ג’יפ מפואר המספק שירות שאטלים הלוך וחזור לחוף הים הסמוך, לאמפי, לנמל וכן לאטרקציות נוספות הנמצאות בסביבה. מספיק להרים טלפון ללובי, להזמין את השאטל ותוך זמן קצר ההסעה כבר תגיע לאסוף אתכם.

מבצעים בדן קיסריה ריזורט >>

קלאסיקה על זמנית
סך הכול מציע דן קיסריה במתכונתו המחודשת 116 חדרים, המתפרסים על פני 6 מפלסים, בתוספת של לא פחות מ-62 דונמים של שטחים ציבוריים. גודל החדרים הממוצע משתרע על פני כ-30 מ’’ר, יחד עם מרפסות הפונות לפינות חמד שונות, כמו מתחם הבריכה, הגינה הפנימית, חורשה עבותה וכן מרפסת לכיוון הים. בכל חדר מוצב גרמופון וינטג’ מעוצב, אליו ניתן להתחבר באמצעות התקן הבלוטות’ בטלפון החכם, ולהאזין למוזיקה המועדפת עליכם באיכות ווקאלית גבוהה. בנוסף, מתהדר כל חדר במכונת קפה משובחת, עם פולי קפה אותם תוכלו לטחון בעצמכם (כל אורח בוחר את פולי הקפה כבר בעמדת הצ’ק אין לפי רמת חוזק). במרבית החדרים נהנים האורחים מאמבטיה ומקלחון, טלוויזיות במסך בגודל 55 אינץ’, מיטות מפנקות עם מזרנים נוחים במיוחד שיעצימו את חוויית השינה והנוחות שלכם ואפילו כפכפי חוף ממותגים איתם תוכלו לרדת לבריכה או לחוף הסמוך.

אמנות בדן קיסריה ריזורט

תוכלו למצוא כבר במפתן דלת הכניסה של דן קיסריה רכב ביואיק מפואר בגודל טבעי בעיצובו של רון ארד.

יצירות האמנות המעטרות את השטחים הציבוריים והחדרים כאחד, לרבות 15 פסלים ומונומנטים עליהם אמון חתן פרס ישראל לפסלות, יעקב דורצ’ין, פזורים ברחבי הריזורט ומוסיפים למראהו הייחודי. עוד תוכלו למצוא כבר במפתן דלת הכניסה של דן קיסריה רכב ביואיק מפואר בגודל טבעי בעיצובו של רון ארד, יחד עם חפצי אמנות ועבודות נוספות של מיטב אמני ישראל.

ובתחום המזון והמשקאות?
ובכן, מיטב המוחות ברשת דן שקדו על הצד הקולינרי, המקנה לקהל האורחים מבחר מאכלים בסגנונות שונים וטעימים במיוחד. בר ה-SALON BOCCA הוקם באזור הסלון המרכזי של דן קיסריה, ומציע תפריט קוקטיילים עשיר ומושקע. באזור הבריכה תמצאו את בר ה-LIMONADA ובו מבחר מרענן של משקאות קיציים לצד קוקטיילים מפנקים. ובמסעדת הבריכה ‘’הטברנה’’, המספקת חוויה קולינרית בסגנון ים תיכוני, ניתן גם לאסוף סלי פיקניק יצירתיים ומושקעים, תוך הנאה מהמרחבים העצומים של הריזורט. אלו מתווספים לחדר האוכל המרכזי בעל התקרות הגבוהות, בו תוכלו ליהנות ממיטב המאכלים המובחרים על בסיס לינה וארוחת בוקר, וכן מארוחת ערב בליל שישי, המוגשת על טהרת התפריט החלבי.

בר דן קיסריה ריזורט

בר ה-LIMONADA ובו מבחר מרענן של משקאות קיציים לצד קוקטיילים מפנקים.

אנחנו מזמינים אתכם להתארח בריזורט החדש דן קיסריה, המשלב קונספט אירוח חדשני שמצליח לרגש את הלקוחות הישראלים והתיירים כאחד.