דן פנורמה אילת: חידוש מרענן

מגזין דן 03/05/2015

בריכת דן פנורמה אילת

דן פנורמה אילת עבר “מתיחת פנים” – ואתם נהנים: היום יותר מתמיד, זהו מלון הנופש המציע את התמורה הטובה ביותר לנופש זוגי או משפחתי באילת.

בר - מלון דן פנורמה אילת

כששואלים את גיא אדירן, מנכ”ל דן פנורמה אילת, איך הצליח המלון שבניהולו להשיג תפוסה שנתית ממוצעת של 90% ,התפוסה הגבוהה ביותר בעיר, הוא עונה בלי לחשוב פעמיים: שילוב של עלות מול תועלת – מחיר הוגן ותמורה מלאה גם ברמת המזון, הניקיון, השרות.

עם הנתון המרשים הזה גיא היה יכול לטפוח לעצמו על השכם ולהתרווח בנינוחות בטרקלין המשקיף אל נוף הלגונה עם קוקטייל מרענן, אך השאיפה המתמדת לחדש ולשדרג, שהיא חלק מהזהות של מלונות דן, כבר הובילה למשימה הבאה:

מתיחת פנים לכל חדרי הסטנדרט, הלובי והספא. האורחים הוותיקים שיחזרו לבלות את חופשתם בדן פנורמה אילת (אחוז הלקוחות החוזרים הוא עוד סיבה לגאווה) יופתעו לגלות את הפנים החדשות של המלון המוכר להם, ולאורחים החדשים תהיה זו הזדמנות ראשונה להכיר מלון נופש במלוא מובן המילה, שבו ניתן ממש “לנשום” את אווירת החופש בכל רחבי המלון – ואחראית לכך במידה רבה השפה העיצובית החדשה, המאופיינת בקו צעיר ובצבעים רעננים.

דילים לאילת במלונות דן – הזמינו חופשה באתר הרשמי >> 

לובי - מלון דן פנורמה אילת

ליהנות מחדש

אזור הלובי עבר מהפך מקיר לקיר – הריהוט, השטיחים, הוילונות והטפטים החדשים הפכו את הלובי למרחב אירוח מפנק שנעים לבלות בו, לפגוש חברים שזה עתה הכרתם, וליהנות מתפריט הקינוחים העשיר והמגוון. הספא, מועדון הבריאות המשוכלל שאורחי המלון מרבים לבלות בו וליהנות ממתקניו השונים, קיבל טיפול מיוחד:

מתחם הג’קוזי וחדרי העיסוי שודרגו כדי להעניק לאורחים את הפינוק האולטימטיבי. גם הילדים הרוויחו בגדול: במועדון “דנילנד” המושקע והמעוצב מחכה להם עולם שלם של שעשועים, אטרקציות ופעילויות מגוונות עם מדריכים מנוסים, העושים הכול כדי להבטיח לילדים חוויה נהדרת ולאפשר להורים ליהנות בראש שקט.

חדר אוכל - מלון דן פנורמה אילת

הצצה לחדרי הסטנדרט מאפשרת להתרשם מן הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים את העיצוב מחדש של החדרים – תאורת לד המציפה את החדר באור חם ונעים, חדר אמבטיה מפנק, ועוד. הקו הצעיר “פלש” גם לכאן ובהשראתו נבחרו הטפטים החדשים ופריטי הריהוט – שידות, שולחנות, כסאות ועוד – כולם מתכתבים עם השפה העיצובית החדשה.

היום יותר מתמיד, דן פנורמה אילת מציע את התמורה הגבוהה ביותר לכספכם, ובלי להתפשר על השירות והמקצועיות של מלונות דן. מיקומו הפנטסטי של המלון מול הלגונה של אילת, במרחק הליכה קצר מהחוף הצפוני של העיר, הופך אותו לבחירה הטבעית לנופש זוגי או משפחתי מפנק, עם מתקני נופש מתקדמים, תפריט קולינרי עשיר ופעילויות לכל המשפחה. מלונות באילת מבית רשת מלונות דן – הבחירה המושלמת לנופש בישראל!

 חדר - מלון דן פנורמה אילת