אכד – בר יין חדש במלון דן אכדיה

מגזין דן 16/11/2017

אכד, בר היין החדש במלון דן אכדיה הוא המקום הנכון לבלות ערב נפלא עם כוס יין ומנות מיוחדות שיוסיפו טעם לכל לגימה…

חווית בילוי חדשה ועדכנית לאוהבי יין: רשת מלונות דן השיקה בר יין ישראלי במלון דן אכדיה, על חוף ימה של הרצליה. בר המלון עבר תהליך חידוש וריענון, תוך שימור עיצובו הייחודי, והפך לבר יין אשר מציע מבחר יינות ישראלים לצד תפריט של מנות שהותאמו כליווי מושלם ליין.

header_

בר יין "אכד" במלון דן אכדיה, הרצליה

תפריט היין מציע מבחר גדול של יינות ישראלים שנבחרו בקפידה יחד עם גל זוהר, יועץ יינות ומחבר מדריך היין הישראלי. כדי לגוון את חווית הטעימה ניתן להזמין יין גם בחצאי כוסות במסלול טעימות במחיר מפתיע: טעימה של שני יינות 59 ₪, שלישיית יינות 87 ₪ ורביעיית יינות 111 ₪.

הזמינו חדרים למלון בהרצליה כדי ליהנות מחוויה קולינארית יוצאת דופן >>

תפריט הבר כולל גם תזקיקים וכהילים העשויים על טהרת הענבים (ברנדי, קוניאק, גראפה וכו) המיוצרים ע"י מזקקות בוטיק ישראליות, וזוכים לתשבחות בארץ ובחו"ל.

double

פילה דג ים עם קרם אפונה ואספרגוס ומיני המבורגר

בגזרת המתאבנים תמצאו מנות מיוחדות שהוכנו על ידי גולן ישראלי, שף המלון, ביניהן: ברוסקטות עם מבחר תוספות – עגבניות וצ'ילי, פלפל קלוי עם קונפי שום וטפנד קלמטה, הרינג עם איולי זעפרן או פילה בקר עם שאלוטס ואיולי חרדל. אם הנוף של הים יעורר בכם חשק לדגה טרייה, תוכלו ליהנות מפילה דג ים עם קרם אפונה ואספרגוס, או גרבלקס כבוש ומעושן. אם בחרתם ליהנות מיין אדום, תוכלו להתאים לו מיני המבורגרים עם תוספות שונות או פלטת נקניקים משובחים.

ההתמקדות ביינות ישראלים היא מגמה אותה מוביל מר חיים שפיגל, מנהל אגף מזון ומשקאות ברשת, במטרה לקדם את עולם היין הישראלי במלונות דן. "בישראל מיוצרים יינות נהדרים שאין להתבייש בהם אלא להיפך, להתגאות בהם, במגוון יינות הבוטיק וביינות המתאימים לשתייה באקלים החם של ישראל".

strip

ברוסקטות עם מבחר תוספות

בר היין אכד פתוח גם לקהל הרחב – סומלייה המלון וצוות הבר ישמחו לעמוד לרשותכם בהמלצות מקצועיות והתאמת היינות לבילוי באווירה מושלמת.