מלון דן אכדיה הרצליה מתחדש

מגזין דן 16/05/2017

דן אכדיה בתנופת התחדשות: החדרים, הסוויטות והשטחים הציבוריים במלון עברו שיפוץ מאסיבי ועוצבו מחדש בצבעוניות השאובה מגווני הים

מלון דן אכדיה בהרצליה, אחד ממלונות הדגל של רשת מלונות דן, בולט באופיו הייחודי על חוף ימה של הרצליה. המראה הביתי עם גג הרעפים האדום שהעניק לו האדריכל יוסף ויטקובר בשנות ה-50, מדגיש את נוכחותו כאי של שלווה בתוך סביבה אורבנית דינמית ורוחשת המאפיינת כיום את קו החוף ואזור ההי-טק של הרצליה.

HEADER

דן אכדיה הציב מהיום הראשון סטנדרט חדש עבור מלונות היוקרה בישראל, ומאז לא הפסיק לחדש ולהתחדש במטרה לשמור על מעמדו כאחד המלונות המלהיבים והמפנקים ביותר במזרח התיכון, המשלב בין נופש ועסקים.

במסגרת תנופת ההתחדשות במלון, 117 חדרים, סוויטות ושטחים ציבוריים עברו שיפוץ יסודי מהמסד עד הטפחות לקראת פסח 2017. בלי ספק, מדובר בפרויקט בהיקף אדיר בתחום המלונאות.

דובי רקיע, מנכ"ל המלון, ניצח על הלוגיסטיקה המורכבת, שמתמרנת בין מעקב צמוד אחר התנהלות השיפוצים בבניין המרכזי לבין הצורך לבודד את האגפים האחרים במלון ולאפשר לאורחים ליהנות ככל האפשר מאירוח מושלם ללא הפרעות.

משדרגים את חווית האירוח

hi002STRIP

“אחרי ששיפצנו את חדרי הגן, הגיע הזמן לטפל בחדרים בבניין המרכזי לסוגיהם – חדרי הרצליה, חדרי דה-לקס, חדרי משפחה וסוויטות, כולם בלי יוצא מן הכלל נהנים מנוף לים", אומר דובי רקיע. “זה לא פרויקט של תיקונים קוסמטיים, אלא פירוק כללי ויסודי עד לרמת הבטון, החלפת מערכות המיזוג, בניית חדרי אמבטיה חדשים ומאובזרים ברמת FOUR FEATURES ושילוב של פתרונות עיצוב חדשניים שמשדרגים את חווית האירוח, כמו חדר רחצה הכולל חלון רחב ידיים הצופה אל הים ומגדיל את תחושת המרחב בחדר."

לצד המהפך האדריכלי, צוידו החדרים מחדש והם כוללים, בין השאר, יחידת בר עם מכונת אספרסו, מיני בר, מיטה איכותית המבטיחה שינה רגועה ומפנקת. בחדרי הדה-לקס קיימת יחידת שינה נשלפת המאפשרת הלנת אדם נוסף בנוחות מרבית.

יחד עם הרצון ליישר קו עם החידושים האחרונים בעיצוב פנים, המלון מקפיד לשמור גם על נכסי העבר, לדוגמא: חיפוי אבן החול הייחודי, אחד מסימני ההיכר של דן אכדיה, שימשיך לעטר את מסדרונות המלון ממש כמו פעם.
במסגרת תוכנית השיפוץ נעשתה קפיצת מדרגה גם בתחום טכנולוגיית התקשורת במלון: בכל החדרים תתאפשר קליטת אינטרנט באמצעות ACCESS POINT, יתרון חשוב במיוחד לאנשי עסקים שרבים מהם אימצו את דן אכדיה כביתם השני.

שלושה חללים, הרמוניה אחת

doubl-03

סטודיו ירון טל, המתמחה בעיצוב חללים, היה מופקד על התכנון והאדריכלות של שלושה חללים ציבוריים במלון – חדר האוכל "המלך דוד" ואולמות האירועים נוף ים ואקסודוס.

“מה שאפיין את המקום עד היום הוא כבדות. הכל התכנס פנימה", אומר ירון טל, “המטרה הייתה לפתוח את החלל מול הים הן מבחינת החומרים, האווירה והריהוט. הרעיון היה להקליל וליצור אדריכלות חדשה של מקום חדש, מואר, צעיר, ים תיכוני.
יצרנו פתיחה לים דרך החלונות שפונים מערבה, והנוף המרהיב נשקף עתה במלואו. מוטיב הים בא לידי ביטוי גם בשטיחים מיוחדים שהודפסו בבלגיה, בעיצוב ייחודי ובלעדי לדן אכדיה.
הריהוט הוא שילוב של עץ ומתכת במשחק גוונים של חול, זהב וטורקיז. תאורה חכמה מבוססת לדים המסונכרנת עם השקיעה יוצרת את השילוב הטוב ביותר בין אור טבעי ואור מלאכותי.
למרות שלכל אחד מהחללים האופי שלו והייחוד שלו, שלושת החללים עובדים יחד והרמוניים ביניהם."

אורחי המלון ייהנו מעתה לסעוד את ארוחותיהם באולמות בעיצוב מודרני, צעיר ורענן שבהם שולב ציוד הנחשב למילה האחרונה בתחום: מזנונים מקוררים ומצוננים המשוכללים ביותר בעולם, עמדת בישול אקטיבית להכנת אוכל מול עיני האורחים, ועמדת בריסטה שבה יגישו לאורחים את הקפה האיכותי ביותר (כאן המקום לציין שצוות דן אכדיה זכה במקום ראשון בתחרות הבריסטה של מלונות דן).

STRIP

הקיץ של דן אכדיה

רבים מאורחי דן אכדיה הם לקוחות חוזרים, בעיקר תיירים מאנגליה, צרפת, שוויץ וארה"ב המגיעים לבלות כאן חופשה נפלאה של שמש, כיף וספורט. אין כמו חווית השחייה בבריכת המלון עם משטח השיזוף מעץ ופינות המרגוע הנעימות, או הרחצה בחוף הים המטופח הצמוד למלון.

להנאת חובבי הספורט – ששה מגרשי טניס עם תאורה לילית, לאוהבי הפינוקים – ספא אכדיה המציע מגוון טיפולי בריאות ועיסויים מרגיעים, ולילדים – דנילנד, מועדון הילדים המציע משחקי מחשב, משחקים אלקטרוניים ושפע של פעילויות ואתגרים עם מדריכות מקצועיות. חוויה נהדרת לילדים ושקט להורים…