דן אילת מתחדש: כל צבעי הנופש

מגזין דן 16/05/2017

העיצוב החדש של החדרים בדן אילת ממשיך את הקו השונה והייחודי המאפיין את המלון: אווירת חופש אופפת את האורחים בחדרים ובכל שטחי המלון.

“ארבע שנים התלבטנו ועשינו מספר חדרים לדוגמא בהם ניסינו לשמור על הצביון של ‘דן אילת' והרכות של צבעי הנופש, ואיך להעביר אותו משנות ה-90' של המאה הקודמת אל שנת 2020 בלי לפגוע בייחודיות שלו". כך אומר מנכ"ל מלון “דן אילת", ליאור מוצ'ניק, על המלון שסיים את השלב הראשון של חידוש 124 חדרים בהשקעה של מעל 15 מיליון שקל. בסוף התהליך ישופצו כל חדרי המלון, כולל הפרוזדורים בכ-45 מיליון שקל.

01HEADER

במסגרת הפעימה הראשונה, חודשו מהיסוד חדרים מכל הסוגים: סטנדרט, אקזקיוטיב, דה לקס, חדרי משפחה וסוויטות, על פני חמש קומות. בחדרי האמבטיה בוצעו שיפורים בתאורה ובאביזרים וכל זאת תוך שמירה על אווירת הנופש המיוחדת ושימת דגש על תכנונו הייחודי של המלון.

דילים לאילת ומבצעים בלעדיים למזמינים באתר רשת מלונות דן >>

מלון “דן אילת", הוותיק מבין שני מלונות באילת מבית רשת דן, נפתח בשנת 1995 ולדעת מוצ'ניק, עיצובו הקדים את זמנו. המלון ממוקם בחוף הצפוני של אילת ומעוצב כנווה מדבר עכשווי, בו טמונים צורות ודימויים ארכיטקטוניים ועיצוביים מעניינים, צבעוניים ומגוונים, המשדרים הזמנה לחופש בנימה משועשעת ושונה מהרגיל.

המלון אשר נבנה על שטח עצום של 54 אלף מ"ר, מעוצב באופן בלתי-שגרתי. הפריטים והרהיטים המעטרים אותו נבחרו ועוצבו בקפידה על מנת להבליט את המיוחד ואת השונה, כאשר מאחורי העיצוב עומד המעצב הבינלאומי הידוע, אדם טיהני.
טיהני ביקש לייצר מלון שכמותו לא נראה, עם חדרים חדשניים, משעשעים, המשדרים אווירת חופש קלילה.

double-01

הכחול של הים, הצהוב של המדבר

החדרים במלון מרווחים וגדולים במיוחד ולכל החדרים מרפסת הצופה לים ולמתחם הבריכות.
בשדרוג החדרים ניתן כבוד רב לעיצוב המקורי ולשימור האלמנטים המרכזיים בו, אלגנטיות ופאר עם נוחות בלתי מתפשרת. דגש רב הושם על שילוב בין הפנים לחוץ, באמצעות שימוש בחומרים טבעיים וחומרים רכים עם צבעוניות שאובה מהנוף המרהיב המשלב בין כחול/טורקיז של הים לצהוב של המדבר.

קירות החדר חופו בטפטים בשילוב טורקיז ולבן, וילון וואל בדוגמת גלים מסנן את קרני השמש. שטיח גאומטרי המשלב את צבעי הנוף, מראה טרפזית המדמה מפרש, וגופי תאורה ייחודיים בצורת צדפים מכניסים את אווירת הים פנימה לתוך החדר, זאת לצד הרבה משחקי עיצוב א-סימטרי, גב מיטה מרופד בקו מתעגל, ותקרות גבס מעוגלות המשדרים אווירת קלילות וחופש.

בכל חדר שולבה אמנות מקורית של האמן נתן יוסף, אמן ישראלי שחי בניו יורק, שיצירותיו האקלקטיות והצבעוניות מפארות גם את לובי המלון. פריטי הנגרות עוצבו בפורניר אפור מודרני בשילוב ידיות מתכת באורכים משתנים וטקסטילים מקוריים בעיצוב גאומטרי שיוצרו במיוחד למלון.

אווירת חופש משוחררת ושמחה באה לידי ביטוי גם בעיצוב הפרוזדורים, בהם נעשה שימוש בשטיחים גאומטריים מקוריים בצבעוניות עזה בשילוב קירות צבעוניים משתנים.

DE-_pool_EastrSTRIP

“דן אילת" בעיצובו הייחודי, מאד דומיננטי, ולכן הוא אינו מלון סטנדרטי. “ישנם מלונות באילת אותם ניתן להעתיק לתל אביב והם ישתלבו בנוף", מסביר מוצ'ניק, “מלון ‘דן אילת' מוגדר כמלון נופש אולטימטיבי. על מנת לשנות את העיצוב הדומיננטי שלו, הדרך היחידה – וזו לא הייתה כוונתנו – היא לבנותו מחדש".

החדרים במלון חודשו לחלוטין. עם זאת, יש אלמנטים שמייחדים את ‘דן אילת' וכל אורח זוכר אותם, כגון: המראה הטרפזית המסתובבת, הקווים המעוגלים וגופי התאורה המיוחדים. כל אלו שולבו בכישרון רב במראה החדש על ידי צוות אדריכלי רשת מלונות דן שתפסו את הרוח של “דן אילת." ואכן, בתגובות המתקבלות מאורחי המלון הם חוזרים ומציינים, כי למרות שהכל חדש, זה עדיין מרגיש דן אילת…

המלון לחופשה משפחתית

02STRIP

לרמה הקולינרית של דן אילת יצאו מוניטין בארץ ובחו"ל. גולת הכותרת היא ארוחת הבוקר המשתרעת על לא פחות מ-97 מטרים של מזנון עם 100 פריטים שונים, כולל מנות טבעוניות, מנות בריאות ומזנון חם. “כשמישהו אומר ‘דן אילת' – מיד חושבים על קולינריה".

מלון “דן אילת", בנוסף להיותו מלון כנסים יוקרתי, הוא מלון אידיאלי לחופשה משפחתית ופועלים בו שלושה מועדוני "דלילנד"- ילדים – מהגיל הרך ועד גיל 11 ואילך. לדברי מוצ'ניק, הם ויתרו על צוותי הבידור ומעדיפים לעשות תוכניות מאסיביות לילדים, בעיקר בחגים ובחודשי הקיץ.

“באביב אנחנו כבר יושבים על תוכניות הקיץ ומשריינים אמנים ידועים. תיאטרון אורנה פורת אצלנו כמעט כל קיץ. הגענו למסקנה שצוותי הבידור מיותרים, כי מה שמעניין את ההורים זה להעסיק את הילדים ולכן אנו משקיעים בתוכנית ממוקדת, איכותית ובזמן הנכון, וזה עדיף מאשר להשקיע בתוכנית עמוסה, לא יעילה ולא אטרקטיבית".

נוסף על כך, תוכלו להינות ממגוון אטרקציות באילת בסביבת המלון

DE-_Club_Suite-_jacuzziSTRIP

מלון “דן אילת" דורג על ידי משרד התיירות בדרגת חמישה כוכבים פלוס, הדירוג הגבוה ביותר. בסקר מרקטטסט האחרון, זכה המלון במקום הראשון בעיר אילת בכל המדדים.