דן פנורמה חיפה: משהו חדש מתחיל

מגזין דן 16/05/2017

 

רוגע ושלווה מאפיינים את העיצוב של חדרי האקזקיוטיב החדשים
בדן פנורמה חיפה. אתם מוזמנים להיכנס לאווירה.

hi-01HEADER.jpg (760×500)

הכניסה הצנועה לדן פנורמה חיפה אינה מסגירה את החוויה שמצפה לאורחים בתוככי “המלון הגדול ביותר לאורך החוף, מתל אביב עד ראש הנקרה", על פי הגדרתו של עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן אזור הצפון. המלון, שהפך במהלך השנים לאחד מסימני ההיכר הבולטים ביותר של חיפה, מתנשא לגובה של 21 קומות מעל רכס הכרמל, ומשקיף לנוף פנורמי מדהים לכל כיוון, מחופי הים התיכון, מפרץ חיפה ועד הרי הגולן והחרמון.

בקרו במלונות דן בחיפה >>

הנוף היה ונשאר הנכס הבולט של דן פנורמה חיפה, אך הפעם תשומת הלב מופנית אל המהפך העיצובי שעברו 56 חדרי האקזקיוטיב, מקצה ראשון שבעקבותיו ישופצו 110 חדרים נוספים עד סוף 2017.

המלון עוצב באמצע שנות ה-80 על ידי האדריכל היינץ פנחל, מהאדריכלים הבולטים באותם ימים, ובשיפוץ הנוכחי הוחלט לכבד ולשמר פריטים נבחרים מהעיצוב המקורי, כמו מוטיב הפסים החוזר על עצמו בפרוזדורים ובחדרים (פסים אלכסוניים בגב המיטה המזכירים את קרני השמש) וכן גוף תאורה גיאומטרי תלוי במרכז החדר. “יש כאן דבר והיפוכו", אומר מאור, “מצד אחד המוטיבים של פעם נוכחים גם בעיצוב החדש, מצד שני החדר קפץ 30 שנה קדימה".

אווירה של רוגע ושלווה

hi-06STRIP

“ניתן לומר שהעיצוב החדש אינו מבוסס על סגנון טרנדי ברוח הזמן המשתנה חדשות לבקרים, אלא על קונספט לטווח ארוך שיישאר רלוונטי גם מחר", אומר מאור, “הייתי רוצה להעביר לאורחים את התחושה שמדובר בסוג של מהפך". ואכן, אי אפשר שלא להבחין בשינוי הדרמטי מיד עם הכניסה לחדר: באמצעות תכנון סימטרי ושימוש בפלטת צבעים מונוכרומטית של גוונים אפורים/לבנים ונגיעות של כתום, הצליח צוות אדריכלי רשת מלונות דן להעניק לחדר מראה חדש המשרה אווירה נעימה של רוגע ושלווה, ותחושה שהחופשה מתחילה.

לצד הצבעוניות הרגועה, הכל מסביב חדש ומלהיב ומייצג נאמנה את המילה האחרונה בעיצוב פנים: הריהוט עכשווי ומודרני, פריטי הנגרות משלבים שני סוגים של פורניר בקונטרסט צבעוני, דלתות ומגירות נסגרות בטריקה חרישית ומשתלבות באווירת הרוגע והשקט, ומיטה חדשה שהתמקמה לה במיקום שונה גורמת לחדר להיראות גדול ומרווח יותר.

גם השילוב של מיטה נוספת כיחידה נשלפת ה"מוחבאת" מתחת למיטה גדולה תורם לתחושת המרחב בחדר. עוד חידוש ברוח הזמן – כספת המתאימה גם לאחסון לפטופ.

התאורה החדשנית מספקת מענה מושלם עם שלושה סוגי תאורת לד לכל מצב – תאורת לד נסתרת מאחורי הווילונות, תאורה להצפת החדר באור רך ונעים, ותאורת קריאה ממוקדת. ליטוגרפיות של האמנים יעקב אגם ומיכאל ארגוב מוצגות בחדרים ומשלימות את התמונה הכוללת.

חדר האמבטיה החדשני, ששופץ בנפרד לפני כשנתיים, משתלב באופן הרמוני עם החדר החדש ומציע שורה של פתרונות עיצוב מתקדמים, כגון: דלת כניסה מזכוכית, תאורת לד נסתרת, אור עמום ללילה, וכמובן יחידת ריהוט נוחה ויוקרתית המשלבת כיור, משטח שיש ומראה. עוד שינוי מרענן: זוכרים את ה"פן" המחובר לקיר באמבטיה בקשר בל יינתק? ובכן, המייבש תפס עצמאות ועתה הוא ממוקם בארון ומאפשר גמישות מרבית בעת השימוש.

חופשה מושלמת ומשתלמת

PH-_Ex_Carmel_RoomSTRIP

דן פנורמה חיפה הוא שילוב מושלם של מלון אורבני ושל מלון נופש המציע את התמורה הטובה ביותר לבילוי של חופשה זוגית או משפחתית.

המלון הוא חלק ממרכז פנורמה, מרכז קניות ובידור מודרני ויפהפה בחיפה. במלון מועדון כושר וספורט מהמשוכללים ביותר בישראל, ללא תשלום לאורחי המלון, ובריכת שחייה.
הלובי והבר החדש המשקיף על הנוף המרהיב של מפרץ חיפה מציע תפריט עשיר ומגוון, בר משקאות ואווירה נעימה, חמה וידידותית.

מיקומו של המלון בלב הכרמל, מעל מרכז פנורמה ומול גן האם, מאפשר גישה נוחה לבתי הקפה, המסעדות וחנויות היוקרה של העיר, כמו גם לאטרקציות של חיפה הנמצאות במרחק הליכה: מקדש הבהאים, הסינמטק, גן החיות החדש, ועוד. תחנת הכרמלית הסמוכה מאפשרת גישה נוחה לאתרים נוספים בחיפה.

dc-VIEWSTRIP

חופשת קיץ במלון היא אופציה מועדפת על משפחות רבות, הודות למחירים השווים לכל נפש, הקרבה לאטרקציות שלרבות מהן מאפשר המלון כניסה חינם, והפעילות של צוות הבידור מהבוקר עד הערב, ממש כמו באילת…