כך נערכת רשת בתי המלון לפתיחה המחודשת

מנהל הבלוג 13/05/2020

ענף התיירות נעצר בבת אחת וכעת, תחת הנחיות התו הסגול, חוזר לעניינים ומתכונן לשובם של האורחים. אנו ברשת מלונות דן עמלנו רבות כדי לספק לכם חוויה מפנקת ואיכותית ואפילו פיתחנו אפליקציה חדשנית עבורכם. מה צריך לדעת מי שמגיע למלון ומה קורה עם אזורי הילדים – התשובות.

משבר הקורונה גרם בשבועות האחרונים לתחומים רבים במשק להפסיק את פעילותם באופן כמעט גורף. בין היתר, ענף התיירות נאלץ לעצור בבת אחת ומלונות רבים סגרו את שעריהם.

כעת, בשעה שהמשק מנסה לחזור לשגרה ולהתאושש, אנו ברשת מלונות דן פועלים לפתיחה מחודשת של המלונות השונים שלנו ברחבי הארץ, כאשר כבר בחג שבועות הקרוב ייפתחו דן אילת וריזורט דן קיסריה. אנו מבטיחים חופשה שתהיה גם מפנקת וגם בטוחה עבורכם. לכן השקענו מחשבה עמוקה ומאמצים רבים והרכבנו מדריך מפורט לעובדינו, הכול על מנת לעמוד במלוא התנאים הנדרשים להפעלת עסקים וקבלת לקוחות – התו הסגול אותו קבעו משרד הבריאות.

אנו ברשת אף פיתחנו אפליקציה חדשנית בשם Dan App, לשימוש אורחיינו במלונות הרשת. מדובר באפליקציית תפעול יחידה מסוגה בישראל נכון להיום והיא פותחה במיוחד על ידינו כתגובה למצב החדש שנוצר ועל מנת לסייע לכם האורחים עד כמה שניתן ולהקל עליכם. בעזרת האפליקציה תוכלו לבצע פעולות שונות במהלך השהייה במלון, כולל צ'ק אין וצ'ק אאוט, פתיחת הדלת לחדרכם ותשלומים שונים, והכל ללא מגע. האפליקציה תהיה זמינה בחלק ממלונות הרשת.

בנוסף, באתר שלנו ניתן למצוא, תחת הכותרת Stay safe & Enjoy, את אמנת הבריאות שחוברה ובה עיקרי הדברים והפעולות שאנו ברשת עושים ונעשה כדי לשמור על בריאותכם – המבקרים, כמו גם על בריאות אנשי הצוות כמובן, תוך הקפדה על רמת השירות והאיכות הגבוהות המאפיינות אותנו.

אנו גם נערכים לפתיחת אזורים שונים במלונות, כאלה שיאפשרו לכם ליהנות מחוויה מפנקת ואיכותית כמו תמיד. חדרי הכושר, במות הבידור, מתחמי הילדים (דנילנד) ובתי הכנסת יעברו חיטוי מלא כמובן, הכול לטובת יצירת הנופש המושלם. מלבד אזור הדנילנד אנו נערכים גם לפעילויות של ילדים באזורים הפתוחים.

הבריכה תיפתח ותתופעל בהתאם להנחיות משרד הבריאות בכל עת. ניתן ליהנות מהסביבה החיצונית של הבריכה, כמו גם מכל האזורים הציבוריים, תוך שמירת המרחק הנדרש זה מזה. כל המקומות הללו סומנו ומוכנים לקליטתכם, על מנת שאפשר יהיה לנצלם ככל שניתן.

כל חדר במלון יעבור חיטוי וניקוי יסודי עם חומרי חיטוי מיוחדים, על פי הנחיות משרד הבריאות. מפתחות החדרים יחוטאו ויוכנסו מראש למעטפה שתמתין לכם האורחים על הדלפק. בחדרים יינתן דגש מיוחד על מקומות בהם יש מגע תדיר של האורחים, דוגמת שלטים, מתגי חשמל ומזגן, ידיות ארונות, דלתות וחלונות, שולחנות, כסאות ומשטחים במקלחת ובחדר האמבטיה ובמהלך הניקוי, כל החדר יאוורר. הכביסה שתוצא מהחדר תכובס בטמפרטורה של 70 מעלות, מעל תקן משרד הבריאות.

במסגרת ההמלצות הכלליות לפתיחה מחודשת של המלונות ייערך חיטוי של כל המבנה, כולל שטחים ציבוריים ומשותפים (שירותים, אולמות, מעליות וכו'), כל המקומות בהם מגישים אוכל ושתייה במלון ומקומות נוספים שייקבעו על ידי מי שיוגדרו כמנהלי תפעול ההתמודדות עם הקורונה. כמו כן, מערכות אספקת המים, שלא היו בשימוש בעת שהמלון היה סגור, ינוקו אף הן.

איכות האוכל הגבוהה והמוכרת שלנו ברשת מלונות דן תישמר. הארוחות השונות יוכנו על הצלחת על ידי הטבחים ויוגשו לשולחנותכם בחדר האוכל, מבלי אפשרות לשירות עצמי (בופה), כך שאורחים אחרים לא ייגעו במוצרי המזון אותם אתם אוכלים. כמו כן, תהיה הקפדה כך שלא ייווצרו תורים וצפיפות. אפשרות נוספת לקבלת מזון היא שירות חדרים. אין כל מניעה להפעלת שירות החדרים, כאשר כל הציוד יהיה מחוטא ופרטי המזון יהיו מכוסים.

מעבר לכך, כמו בכל בית עסק, בהגעתכם למלון תעברו בדיקת חום שעליה להיות עד 37.8 מעלות צלזיוס. אם בבדיקה הראשונה יתגלה חום גבוה, נעבירכם באזור נפרד בדיקה נוספת ובמידה שגם היא תהיה מעל המותר, לא נוכל להכניסכם למלון. בנוסף, נבקש מכם לחתום בדלפק הקבלה על הצהרה לפיה לא היו לכם תסמינים כלשהם ב-14 הימים האחרונים. כל אורח יקבל עם הגיעו למלון ערכה של מסכה וחומרי חיטוי בקבלה.

דילים חמים לקיץ במלונות דן >>

כל אנשי הצוות במלונותינו יהיו כפופים לנהלים דומים ולא יבואו במגע עמכם האורחים, או זה עם זה עד כמה שניתן. אנו ברשת הדגשנו לעובדים כי עליהם לשמש דוגמה בכל הנוגע להתנהלות עם מסכות ואמצעי ניקוי וחיטוי דוגמת אלכוג'ל, מכלי סבון, מגבונים ועוד. דיספנסרים עם חיישן ללא מגע יד, או בלחיצת רגל, יפורזו בכניסה לכל מלון ובשטחים ציבוריים.

הזמנת חדר במלונותינו תיעשה בתיאום מראש, בטלפון או באינטרנט בלבד ולא בהגעה למקום.

מידע נוסף ופירוט מדויק של פעולות החיטוי שבוצעו הן במרחבים הציבוריים של המלונות והן בכל חדרי האירוח ניתן למצוא באתר הרשת. אנו ברשת מלונות דן נידאג שתהיה לכם חופשה מפנקת ובטוחה.

ניכתב ע"י אתר וואלה.  לכתבה המלאה.