רשת מלונות דן מתרחבת: משהו חדש מתחיל…

מגזין דן 14/11/2019

רשת מלונות דן שמחה לצרף לשורותיה שלושה מלונות חדשים: שני מלונות בצפון הארץ, בנצרת ובצפת, ומלון נוסף בעיר אילת

בכך משלימה רשת מלונות דן הליך התרחבות משמעותי. בכך מונה הרשת 18 מלונות ברחבי הארץ, תוך הרחבת הפריסה הגיאוגרפית ופנייה לקהלי יעד חדשים ונוספים.

המעיין נצרת
מלון המעיין נצרת משמר את אופייה הייחודי של העיר נצרת, המשמשת צומת של 3 דתות עיקריות – היהדות, הנצרות והאיסלאם. הוא ממוקם בלב העיר העתיקה, בין הסמטאות של השוק הססגוני והתוסס, בקרבת אתרי התיירות וכנסיית הבשורה. המלון בעל 226 חדרים הכוללים חדרי פטיו וחדרי כנסיות עם נוף של העיר העתיקה.
בקרבת המלון נמצאים כנסיית ״הבשורה״ האורתודוכסית, מנזרים ואתרים נוספים בעיר, בהם התגוררו על פי האמונה בני משפחתו של ישו.

מלון המעיין נצרת

מלון המעיין נצרת משמר את אופייה הייחודי של העיר נצרת. למעלה מימין: כנסיית הבשורה. למעלה משמאל: מבנה המלון.

מלון המעיין נצרת משלב חוויית אירוח שונה יחד עם מפגש של דתות ואמונות וכן אווירה מיוחדת, המאפיינת את העיר ואת מסורת האירוח שבה.
הינכם מוזמנים להצטרף לשלל סיורים רגליים המוצעים באזור, להכיר מקרוב את הארכיטקטורה המרתקת האופיינית לעיר הגלילית הקסומה וכמובן, להיחשף להיסטוריה, לריחות, לניחוחות ולצבעים ההופכים את נצרת לעיר בינלאומית תוססת ומופלאה.

רות צפת
גבוה מעל נופי הגליל העליון, על פסגת הר כנען, יושבת העיר צפת המשקיפה על אחד מהאזורים הירוקים והיפים ביותר בישראל. בקצה העיר העתיקה וסמטאותיה הקסומות שוכן מלון רות צפת, המהווה גן עדן תיירותי עבור אורחים שונים הפוקדים אותו בכל עונות השנה.

רות צפת

מלון רות צפת מהווה גן עדן תיירותי עבור אורחים שונים הפוקדים אותו בכל עונות השנה. (קרדיט צילום: אייל מריליוס ואלכס פישי).

המלון משתרע על פני שטח רחב היקף של 25 דונמים, כולל 77 חדרים ומתאפיין באווירה מיוחדת ופסטורלית המחברת בצורה הרמונית בין עבר להווה. חצי מהמבנה בנוי כחלק מסמטה, ששימשה כחאן טורקי בתקופת האימפריה העותומאנית, וחציו השני מודרני יותר אך עדיין שומר על אופי אותנטי תוך חיבור מושלם לטבע.
במלון בריכת שחייה המשקיפה אל נוף הגליל, פינות חמד, סמטאות הליכה המשתלבות בטבע וכן סיפורים היסטוריים בהשראת עברה של העיר ותרבותה.

ביקור במלון רות צפת מהווה נקודת מוצא אידיאלית לסיורים מודרכים מרתקים ומרחיבי דעת, המובילים תוך דקות ספורות לסמטאות העיר העתיקה, החושפות את סודותיה בני מאות השנים, לקברי צדיקים ורבנים מקובלים, לדוכני אמנים ולאטרקציות ומוקדי תיירות מגוונים המצויים בקרבת העיר.
עדי מאור, מנכ״ל מלונות דן באזור הצפון: ״רשת מלונות דן ביצעה מהלך משמעותי וחשוב מאוד עם רכישת שני מלונות בצפון. המלונות האלה הם מוצר שונה, המרחיב ומגוון את אפשרויות האירוח לקהלים חדשים ולאורחים ותיקים ונאמנים, המחפשים חוויות והתנסויות באתרים מלאי אטרקציות ואירוח מרתק עם השירות והמוניטין שלרשת מלונות דן״.

דילים מיוחדים במלונות דן בצפון >>

נפטון אילת

מלון נפטון אילת שוכן על חוף הים האדום, סמוך לאטרקציות בעיר.

נפטון אילת
זהו המלון השלישי של רשת מלונות דן בעיר הקיט הדרומית, ומצטרף למלון דן אילת ודן פנורמה אילת.
מלון נפטון אילת שוכן על חוף הים האדום וממוקם סמוך לאטרקציות בעיר ובסמיכות לקניון ״מול הים״.

במלון 277 חדרים מרווחים עם מרפסת המשקיפה אל הים האדום. המלון מציע מגוון מתקנים ושירותים לאורחיו.
ליאור מוצ׳ניק, מנכ״ל מלונות דן באילת ומנכ״ל מלון דן אילת: ״עצם הצטרפות מלון נפטון למותג מלונות דן מרחיב ומעצים את אפשרויות הרשת בפנייה אל קהלי יעד חדשים ושונים. בכוונת הרשת להשקיע במוצר החדש ולהתחיל להטמיע בו את הסטנדרטים של רשת מלונות דן״.

לכל המלונות באילת מבית רשת דן >>

מלון נפטון אילת

מלון נפטון אילת מציע מגוון מתקנים ושירותים לאורחיו, כולל בריכה חצי אולימפית.