דנילנד – מועדון הילדים הטוב בישראל

מנהל הבלוג 05/08/2019

התדפיסים והאיורים הצבעוניים של הארי פוטר ואבן החכמים, בלובי מרווח וגדוש באמנות, אינם הקסם היחיד שמציע לכם ריזורט דן קיסריה. השיפוץ המרהיב שבוצע בו יטיל עליכם כישוף, יסחף את הילדים לעולם קסום של בתי-עץ ודינוזאורים, ויחזיר את המבוגרים במסע אל ילדותם.

בית העץ בריזורט דן קיסריה

היום, כשכל ילד בן שלוש מסוגל לנווט את עצמו בקלילות ביו-טיוב, לעתים קרובות, לבושתם של הורים מאותגרים טכנולוגית – מרים ריזורט דן קיסריה את מועדוני הבידור לילדים לרמה חדשה לגמרי. הריזורט הקלאסי הזה, אתר נופש איקוני ואחד מרשת של 18 מלונות יוקרה, חשף לאחרונה את הדנילנד החדש והמשודרג, עם טכנולוגיה חדשנית שתצליח לבדר גם את הילדים הגדולים שבינכם.

ה-דנילנד בריזורט דן קיסריה – תוכנן כדי לפתח את דמיון ילדכם

כשהטכנולוגיה משפיעה במהירות על מגזר האירוח, כפי שהיא מותירה את חותמה על מגזרים רבים אחרים, ניצבים מלונות דן ממש בחזית. שעה שמלון לינק תל אביב משתמש בטווח רחב של טכנולוגיות על מנת לספק חוויה צעירה ורעננה למבוגרים, הרי שריזורט דן קיסריה ממש שינה את חוויית הילדים – והפך ארגז חול רגיל למראה לאתר עם נוף אינטראקטיבי מלא דינוזאורים מעופפים, אגמים ענקיים והרי געש מתנשאים. באמצעות מקרן ומצלמת קינקט של מיקרוסופט, יצר ריזורט הפאר משהו שובה לב וההתפרצות היחידה שניתן לראות בו היא התפרצות של שמחה על פני הילדים. "החלק המאתגר היה לפתח את התוכנה," אומר שגיא יחזקאל, מנכ"ל חברת בריז קריאייטיב, אחת מהחברות המובילות בתחום העיצוב הפיתוח וההפקה. "זהו הריזורט הראשון והיחיד בישראל, שבו התקנו את התוכנה הזו," הוסיף שגיא.

משחקים רב-חושיים בריזורט דן קיסריה

ארגז החול הוא רק אחד ממאפייני מועדון דנילינד בריזורט דן קיסריה. בחדר נושא פתוח ונינוח, יש גם עיבוד פנטסטי של המשחק האלקטרוני משנות השמונים של המאה ה -20, 'סיימון', שהוסב למשחק מהיר, תחרותי ומהנה אותו משחקים על הקיר. ילדים יכולים גם ליצור, לצייר ולצבוע, ולהוסיף לתוך המשחק יצורים מן הים, להזין אותם לתוך הסורק ולצפות בדגי-ליצן ובסוסוני ים שוחים על המסך ב'אקווריום דיגיטלי'.

היכנסו לצפייה בכל הדילים בריזורט דן קיסריה >>

בקיץ הקרוב יהיה הנושא בכל מועדוני דנילנד קשור לאהבת בעלי חיים. נושא בעלי החיים יאפשר לכם ליהנות משפע פעילויות, ביניהן ספרות ילדים העוסקת בבעלי חיים, משחקי בעלי חיים, שירי ילדים, ו'פינות ספריה' במועדוני דנילנד, עם איזור קריאה לילדים ולהורים. במלון דן פנורמה תל אביב, תתקיים מסיבת סוף קיץ תוססת, עם הצגה של 'פטר והזאב' ב'תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער', התיאטרון הרפרטוארי החשוב ביותר לקהל הצעיר.

גם ל'ילדים גדולים' מותר מגרש משחקים

הגיוון והיצירתיות המוצעים ממשיכים להפוך את מועדוני דנילנד למועדוני הילדים המרשימים והותיקים ביותר בישראל. המועדונים, הפעילים מדי יום לאורך כל חופשת הקיץ, מנוהלים על ידי מדריכים מנוסים ובעלי הכשרה מקצועית. מגוון פעילויות מוצעות לילדים, כמו למשל תיאטרון בובות, מלאכת יד ויצירה, ספורט, סרטים, בישול ועוד פעילויות רבות, והכיף ממשיך לעתים קרובות אל תוך הערב, ומאפשר להורים עוד שעות מנוחה, שעות אותן הרוויחו ביושר.

בקיסריה, הממוקמת בין תל אביב לחיפה, שוכן הפארק הלאומי קיסריה, פארק מרשים ביותר המכיל שרידים ארכיאולוגים מרהיבים ומרתקים, ובהם הנמל העתיק, שנבנה על ידי המלך הורדוס לפני למעלה מ-2,000 שנה, ושוקם להפליא לשימוש ולהנאת המבקרים. לאחר שמונה חודשים של שיפורים מדהימים, ריזורט דן קיסריה הוא היום אתר מודרני יותר, המשלב יוקרה, שלווה ונופים מרהיבים הנשקפים מכל אחד מ-116 החדרים המשודרגים, המסוגננים והמרווחים שבו.

חברים בדמוי בובות ממולאות ורכות עבור הילדים, בריזורט דן קיסריה

ריזורט דן קיסריה, המשלב נעורים, רוגע ויוקרה ברמה הגבוהה ביותר, הוא מקום בו תוכלו לדמיין שאתם קוראים פילוסופיה יוונית בגנים מעוצבים ומטופחים המתוחזקים על בסיס יומיומי, או ללגום קוקטיילים לצד בריכת השחייה היפהפייה, שעה שהילדים נהנים במועדון דנילנד, והילדים הגדולים יותר משתעשעים במשחקי פינבול, כדורסל או טניס. בריזורט, המשתרע על פני כ-60 דונם של נוחות מבורכת, האושר ממש מקיף אתכם מכל עבר.