סופ"ש מיוחד בסימן ABBA לחברי מועדון e-DAN

לי סונדרס 07/03/2019

"יש לי חלום" – חלום או מציאות? 'אבבא' מגיעה לתל אביב

header2

להקת 'אבבא' המקורית.

ליתר דיוק, אחת מלהקות הקאברים הטובות ביותר של אבבא תיתן הופעה בלעדית במלון דן פנורמה תל אביב בסוף פברואר. אירוע מיוחד זה מתרחש כמעט 45 שנים לאחר שלהקת אבבא השבדית, זכתה באירוויזיון עם שירה "ווטרלו", שנבחר לשיר הטוב ביותר בכל הזמנים בתחרות האירוויזיון בשנת 2005.

מאז שנפרדו ארבעת חברי הלהקה, ביורן אולבאוס, אנייטה פלטסקוג , אנני-פריד לינגסטד ובני אנדרסון, בשנת 1982, נוצר תיאבון שאינו יודע שובע לכל מה שהוא אבבא, תיאבון שהוליד שני סרטי 'מאמא מיה' ומופעי מחווה בכל רחבי העולם, שנועדו לבדר את האוהדים המושבעים ולהפיח חיים במורשת הלהקה. אולם, להקה ישראלית, גם היא נקראת 'ווטרלו', לוכדת לאחרונה את אור הזרקורים, תופסת כותרות ומקבלת ביקורות נהדרות על כישרונה, על האנרגיות הגבוהות שהיא משדרת ועל ההופעות הנוסטלגיות שהיא מעלה.

להקת ווטרלו, שהוקמה לפני כעשור, בשנת 2008, היא פרי מוחם של המוזיקאי אלון נדל ושל אשתו, אשת יחסי ציבור של מועדון קמלוט בהרצליה שזכה בזמנו לפרסום רב. יחד עם משפחה נוספת הם הקימו להקה המורכבת משתי זמרות – יסמין גמליאל, שהיתה זמרת בלהקת הבנות 'מנגו' ורעות יהודאי, אמנית מקליטה מוכרת. אלה חברו לאלון, אורן בלבן, אמיר זוסקוביץ וערן זילברבוך המספקים קולות רקע.

strip3

'ווטרלו' להקת המחווה להרכב 'אבבא'

לאחר קבלת מתנה, ארוחת ערב מעולה ורב תרבותית, חטיפים קלים ומשקה –  יחגגו חברי מועדון e-Dan כל הערב בחברת להקת 'ווטרלו' והתזמורת הקאמרית הישראלית, החל מהשעה 21:100 בערב ב-28 בפברואר, בשירה ובריקודים לצלילי מיטב הלהיטים וביניהם מאמא מיה, Take a Chance on Me והשיר ששומר על פופולאריות תמידית Dancing Queen. כחלק מסוף שבוע מיוחד של קומדיה, תרבות והפתעות, תעלה הלהקה מופע מרהיב, המועשר ע"י התזמורת הקאמרית הישראלית, בניהולו של המלחין הישראלי הנודע זיו קוז'וקרו.

strip4

התזמורת הקאמרית הישראלית, המלווה את להקת 'ווטרלו'

למלון דן פנורמה תל אביב, שישמש רקע לערב המופלא הזה, ערב מחווה לזוכי האירוויזיון משנת 1974, יש היסטוריה עם כוכבי האירוויזיון. בשנה שעברה אירח המלון את הזמרת הישראלית, זוכת האירוויזיון לשנת 2018, נטע ברזילי, עם הלהיט שכבש את העולם 'TOY'. "נטע מדהימה. יהיה מדהים בישראל השנה, ואנו מתכוונים להיות חלק מזה. לכבוד האירוויזיון, גם להקת 'ווטרלו' וגם להקת 'דוז פואה' – להקות המחווה שלי לאירוויזיון – יופיעו עם כל השירים המנצחים בתחרות,  מאז שהחלה תחרות האירוויזיון בשנות ה-50", אמר אלון נדל.

מבצעים מיוחדים לחברי מועדון e-DAN על מלונות בתל אביב >>

Strip

משמאל: אירוע טרום אירוויזיון 2018 בכיכר רבין, תל אביב. מימין: נטע ברזילי עם מנכ"ל דן פנורמה ת"א, מר חיימוביץ, בעת ביקורה במלון בשנה שעברה.

אבל בעוד נטע עושה את דרכה בעולם המוזיקה, הרי שהמוזיקה השבדית כבר מושרשת מזה זמן בסצנת המוזיקה העכשווית וזה לא היה קורה אילולא אבבא: שני זוגות נשואים בחליפות מכנסיים לבנות ומגפי פלטפורמה שהוציאו תחת ידיהם, להיט אחר להיט שעסקו בפרידות ובשברון לב. הם שלטו בזירת הפופ האירופאית והבינלאומית. משנת 1975 עד לשנת 1982, הם היו הלהקה הנמכרת ביותר בזמנה, ועד היום מכרו כ-400 מיליון אלבומים. אפשר בכלל לדמיין עולם בלי להקת אבבא?

אז מסתבר שהלהקה השבדית הודיעה לאחרונה, כי היא יוצרת מוזיקה חדשה, וכי תערוך מסע הופעות לראשונה מזה 35 שנים, אבל הקאמבק יהיה במופע דיגיטלי! בעזרת ציוד הדמיה משוכלל יופיעו הכוכבים כארבעה 'אבבאטרים' מיוחדים, או הולוגרמות וירטואליות, שיציגו את חברי הלהקה כפי שהם נראו בשנת 1979. באפריל האחרון הודיעה הלהקה כי "להחלטה להמשיך בפרויקט מסע 'אבבאטר' המרגש היתה תוצאה בלתי צפויה. ארבעתנו חשים כי אחרי 35 שנים, יכול להיות כיף לאחד כוחות ולהיכנס לאולפן הקלטות. וכך עשינו."

strip1

מודעת הקידום של 'סופ"ש מאמה-מיה' שהתקיים לחברי מועדון e-Dan במלון דן פנורמה ת"א ב- 28.02.19

אירוע זה ישודר בעת ובעונה אחת בכל העולם, ולפי העיתון הבריטי The Times, להקת העל האייקונית כבר מתכננת סיבוב הופעות עולמי בשנים 2019-2020. בינתיים, תוכלו ליהנות מכוס פרוסקו בבר הקסום של מלון דן פנורמה תל אביב, לפני שהמסע הזה במשעולי הזיכרון יותיר אתכם עליזים, עם חיוך שלא נמחק מהפנים. המנצח אמנם לוקח הכל, אבל חברי מועדון הלקוחות של e-Dan ללא ספק מגיעים קרוב מאד למקום השני.