תגידו נמסטה למלון החדש שלנו בהודו

מגזין דן 12/06/2018

המלון החדש והיוקרתי של רשת מלונות דן בבנגלור, בירת עמק הסיליקון של הודו, מציע את המילה האחרונה בחוויית האירוח לנוסע העסקי

THE DEN, המלון הראשון של רשת מלונות דן מחוץ לישראל, שהושק לאחרונה בבנגלור שבהודו, מייצג את הדור הבא של מלונות יוקרה בעיצוב מודרני ועכשווי. המלון מציע מרחב של רוגע ושלווה בעיר בנגלור הנהנית מצמיחה מואצת ונחשבת לבירת עמק הסיליקון ההודי.

double-header-final

משמאל: מבט מבחוץ על מלון THE DEN. מימין: חלק מקומת כניסה הפונה לכיוון הבריכה

THE DEN, הוא מלון מפואר ועדכני שנוצר במיוחד עבור איש העסקים המודרני. כבר עתה ברור, כי המלון שפתח את שעריו בדצמבר 2017, צפוי להיות מהמובילים במלונות העסקים בבנגלור הודות לרמתו הגבוהה, ויציע ללקוחותיו אירוח לבבי בסגנון אותנטי ואווירה נינוחה ונטולת פורמליות, במיקום מצוין בסמיכות למרכז ההיי טק המשגשג בליבה של הודו.

העיצוב העכשווי של המלון מוסיף לבנגלור ממד של חדשנות וקידמה שמצעיד את העיר לעידן חדש של מלונאות. הפאר, היוקרה והפינוק ניכרים בכל מקום: בחדרים המרווחים, בעיצוב המתוחכם של החללים המיועדים לפגישות עסקים, ובהיצע הקולינרי מהמעלה הראשונה.

לאנשי העסקים המתארחים במלון מצפה אירוח יוקרתי ומפנק בחדרים המציעים שילוב מושלם בין פינת עבודה יעילה הכוללת חיבור לאינטרנט מהיר, לבין מרחב אירוח המאפשר לנוח ולהירגע מול נוף מרהיב לפארק הטכנולוגיה הבין לאומי של בנגלור (ITPL). הנגישות הנוחה לכל פארקי הטכנולוגיה ולמוקדי העסקים של העיר היא נקודת יתרון חשובה ההופכת את דן בנגלור לבחירה החכמה ביותר עבור אנשי העסקים שזמנם יקר.

strip1final

הלובי-בר במלון THE DEN.

THE DEN, הוא אחד המלונות הבודדים העונה באופן מושלם על ציפיותיהם הגבוהות של אנשי העסקים שהם חלק מדור ה-Y על כל מאפייניו – צעירים, משכילים, מעודכנים ואופנתיים. עבורם מציע המלון אירוח בסטנדרטים גבוהים במיוחד, שירות מצוין ומגוון של שירותים יוצאי דופן ההופכים את שהייתו של איש העסקים לחוויית אירוח שונה מהמקובל.
החוויה הייחודית שמציע דן בנגלור מאפשרת ללקוח העסקי ליהנות מכל העולמות – אוכל, עסקים, אירוח ובילוי – באווירה המשלבת בין התרבות המערבית המודרנית לבין סממני התרבות ההודית.

double1final

חלק מסממני התרבות ההודית

קולינריה יצירתית
מסעדות המלון מציעות בחירה בין מטבחים שונים, עם תפריטים מקוריים ויצירתיים בהשראת המסורת הקולינרית העולמית העשירה. כל מסעדה היא עולם שלם בפני עצמו של טעמים וסגנונות, מה שמבטיח מגוון של אפשרויות בחירה, על פי התפריט או האווירה האופפת את המקום.

להזמנת חופשה במחיר משתלם במיוחד הצטרפו חינם למועדון E-dan >>

אירוח יוקרתי
דן בנגלור מציע 226 חדרים מעוצבים בקפידה וברמה הגבוהה ביותר. לצד הסוויטות היוקרתיות שעוצבו בטוב טעם, החדרים תוכננו כך שהם מאפשרים לאורחים ליהנות משעת עבודה פורייה או מזמנם הפנוי, והם מצוידים במיטב הטכנולוגיה הביתית, כגון – אינטרנט מהיר, מיני בר, כספת אלקטרונית, מכונת אספרסו יוקרתית וטלוויזיה חכמה בגודל 49 אינץ'.

triplefinal

מימין לשמאל: הבריכה, דוגמא של חדר, והלובי במלון THE DEN

מרכז כנסים
המלון מציע מרכז כנסים עם מגוון של אולמות וחדרי ישיבות שהגדול שבהם יכול לארח 700 איש וחדרים נוספים לישיבות של 100, 200, 300 ו-400 איש. החללים הנרחבים מתוכננים כך שיתאימו לכל אירוע והם מתפרסים על פני יותר מ-10,000 מ"ר. ניתן לקיים בהם וועידות, פגישות, כנסים, סימפוזיונים, תערוכות, הופעות ומסיבות. כל חדרי הפגישות מצוידים במיטב הטכנולוגיה החדשנית וניתן להתאימם לכל צורך בקלות ובמהירות.

פסק זמן
למלון מגוון מסעדות וברים כאשר גולת הכותרת היא מסעדת לילה על גג המלון. לרשות האורחים בית קולנוע פרטי, חדר משחקים, בריכת שחיה וספא המציע טיפולים במיטב מסורת המזרח וכמובן חדר כושר מאובזר ומודרני.
אזור המשחקים ממוקם בקומת הלובי ומציע יותר משמונים משחקי וידאו לשחקן אחד או לשניים, חדר Xbox נפרד לחובבי הז'אנר, פינת סנוקר וקולנוע עם 15 מקומות ישיבה, בו האורחים יכולים לצפות בסרטים לפי בחירתם תוך כדי לגימת משקה או ארוחה קלה שיוגשו להם מהבר הסמוך בלובי המלון.

double2final

קומת הכניסה במלון THE DEN.

בנגלור הופכת לאחד מיעדי התיירות המרכזיים בהודו: יותר ויותר חברות בינלאומיות מקימות את משרדי המטה שלהן בעיר, ולכך מצטרפת הערכתם של מומחי תיירות לפיה מספר שיא של מטיילים מתחום העסקים, וגם משפחות ותיירים כבר מתכננים את הטיול שלהם לבירת עמק הסיליקון ההודי, שזכתה גם לכינוי עיר הגנים. אין ספק כי דן בנגלור יהיה עבורם המלון האידיאלי המציע חווית אירוח שונה, מיוחדת ובלתי נשכחת.

footerfinal2

ה"לוגו" של מלון THE DEN.