עקבו אחרינו

נגישות

אורחים נכבדים,

בימים אלו אנו פועלים לשדרוג והעמקת המידע המפורט בעמוד זה בקשר עם הסדרי הנגישות הקיימים במלונות החברה.

המידע המפורט להלן הינו תמציתי ואינו כולל את הפירוט המלא של ההתאמות הקיימות בכל אחד ממלונות החברה המארחים באופן תדיר אורחים עם מוגבלויות שונות.
מלונות דן בחרה לאמץ ולהשריש כללי התנהגות המכירים בכבודם ובזכויותיהם השוות של כל בני האדם ובמסגרת זו להעניק שירות נגיש ומותאם לאורחים עם מוגבלויות במלונות תוך הקפדה על אכפתיות ואמפטיה.

בהתאם, במלונות החברה מבוצעות התאמות להנגשת המבנים והמתקנים להנאתם של כלל האורחים.

כמו כן, אנו פועלים להענקת שירות נגיש במסגרתו: 

  • מיושמים הסדרי חנייה לרכב נושא תו נכה (לאורח הלן במלון המגיע ברכב נושא תו נכה- חנייה ללא עלות למשך השהות במלון; לאורח המגיע למלון להשתתפות בפגישה, כנס ו/או אירוע - חנייה ללא עלות למשך 3 שעות). בתיאום מראש מלונות החברה ישמחו להעניק שירות שמירת חנייה (לרכב נושא תו נכה).
  • מופעל מנגנון שמירת חדרים מותאמים.
  • מוענק סיוע וליווי במשך 24 שעות.
  • מוצבות לולאות עזר לשמיעה בדלפקי הקבלה.
  • לבקשת אורח - יוענק לו כרטיס כניסה נגיש לחדר.
  • לבקשת אורח - ניתן פטור מהמתנה בתור לקבלת שירות, מתאפשרת כניסה עם חיית שירות, כניסת מלווה ללא תשלום (לקבלת שירות שאינו כולל לינה ו/או מזון), הקראת מסמכים ועוד.

בכל שאלה ו/או בירור - ניתן לפנות בכל עת לרכזת הנגישות בחברה- עו"ד מיטל ברנע, בטלפון נייח 03-5203918 או בטלפון נייד 0547529802.
 

שכחתי סיסמא

בבקשה הכנס את כתובת דוא"ל המעודכנת בחשבון ה- e-dan שלך ותשלח אליך סיסמא חדשה.


תכנית החדר
Superior Room

Size: 37-40 m2 / 398-430 sq.ft

Note: Images are not exactly to scale. While room chart represent the room category, variations and changes may occur.