סין על המפה של מלונות דן

ע"י מגזין דן    בתאריך  14/01/2019

chinaheader

משמאל לימין: ריצ'י יאן (מנהל שיווק, אל על בייג'ינג), רפי בארי (סמנכ"ל שיווק ומכירות, מלונות דן), רועי קרייזמן (מנהל שיווק ומכירות לשוק הסיני, מלונות דן)

רוח נעורים
מלונות דן ו”אל על” סין שיתפו פעולה במטרה לקדם את תנועת התיירים הבודדים מסין לישראל, ובמיזם משותף הביאו ארצה שישה מובילי דעת קהל מסין. שם הפרויקט: Spirit of Youth (רוח נעורים). מובילי דעת הקהל התארחו במלונות דן פנורמה תל אביב, דן ירושלים ודן פנורמה ירושלים, ערכו צילומים במלון דן תל אביב, נהנו מארוחה מפוארת במסעדת הירקון 99 והמשיכו לצלם את מלון המלך דוד בירושלים בהמשך הביקור.

כוכבים בסין
רשת מלונות דן זכתה בפרס היוקרתי CTW Award בשל איכות השירות והתאמת המוצר לשוק התיירות הסיני.
בחודש מאי 2018, במהלך יריד התיירות הבינלאומי הגדול בסין ITB שנערך בשנחאי, זכתה רשת מלונות דן בפרס המכובד. הפרס חולק על ידי מכון COTRI – China Outbound Tourism Research Institute, הידוע כמכון המחקר האקדמי המוביל בעולם בחקר התיירות היוצאת מסין, ובשיתוף עם ענק סוכנות התיירות המכוון Ctrip.
בשל פריצת הדרך בנושא פיתוח המוצר וחוויית האירוח המותאמת לצרכיהם הייחודיים של התיירים מסין, זכתה רשת מלונות דן בפרס היוקרתי בתחרות בינלאומית שנערכה מבין מאות מלונות מכל רחבי העולם.

chinastrip2

רשת מלונות דן זכתה בפרס היוקרתי CTW Award בשל איכות השירות והתאמת המוצר לשוק התיירות הסיני.

מלונות דן היא רשת המלונות הראשונה בישראל ששמה דגש נרחב על פיתוח והתאמת המוצר התיירותי לצרכיהם הייחודיים של התיירים מסין. לפני שלוש שנים השיקה הרשת קונספט אירוח ייחודי לתיירים מסין, הידוע בתור “מלונות דן מארחים בברכה את חברינו הסינים”. קונספט האירוח כולל גלויות קבלת פנים בסינית, ערוצי טלוויזיה בסינית בחדרים, חליטות תה ירוק ותה יסמין המותאמים להעדפותיהם של התיירים הסינים, אוכל סיני אותנטי בארוחת הבוקר במלונות, עלוני מידע בסינית, ערכות כלי גילוח ורחצה ועוד.
לרשת מלונות דן גם מערך שיווקי פעיל מאוד בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות בסין.

chinastrip1

מימין לשמאל: שלדון ריץ’ (מנהל תפעול מלון המלך דוד), דניאל פדרמן (ראש אגף דיגיטל מלונות דן), מיה איבון (מנהלת Ctrip באזור המזרח התיכון ואסיה), רפי בארי (סמנכ”ל שיווק ומכירות), רוג’ר איבון (מנהל Ctrip באזור המזרח התיכון ואסיה), רועי קרייזמן (מנהל שיווק ומכירות לשוק הסיני), אלי נחמיאס (מנהל תיירות נכנסת וקשרים בינלאומיים, הרשות לפיתוח עיריית ירושלים)

Twitter

נכתב על ידי  מגזין דן

מגזין דן נחשף למאות אלפי ישראלים ותיירים איכותיים (מעל מיליון לינות בשנה). תוכן המגזין כתוב בשפות עברית ואנגלית ובכך רלוונטי גם לאוכלוסייה מקומית וגם בינלאומית.