ספא ומרחצאות ברחבי הארץ

לי סונדרס 13/01/2019

ישראל, לפחות לדברי המדריך לתיירות רפואית Patients Beyond Borders, היא אחד מיעדי התיירות הרפואית המובילים בעולם. ישראל מושכת אליה עוד ועוד תיירים הנחושים בדעתם להימלט מהלחצים והחרדות היומיומיים של החיים המודרניים ולחוות בריאות טובה ורווחה.

Header

המינרלים המתחדשים של ים המלח

זה לא מפתיע, לכן, שתיירות רפואית היא אחד מהמגזרים הצומחים ביותר בתחום התיירות. לפי נתוני Lonely Planet, ולפי מחקר שנעשה על ידי ה- Global Wellness Tourism Congress, שוק זה מוערך בכ-500 מיליארד דולר. ספא או ג'קוזי, עיסוי או אמבט טורקי, חיים בריאים מעולם לא היו כה מתגמלים – וזמינים.

טפלו בעצמכם בדרכים
בישראל, בה שחקני כדור עף ואצנים נטולי חולצות מתאמנים עם שחר ועוצרים להשתמש, חינם אין כסף, במכשירי הכושר שעל שפת הים- גם תיירים יכולים לקיים אורח חיים בריא תוך כדי הטיול. מה יכול להיות מרגיע יותר מאשר שחרור ורגיעה בספא אחרי יום מפרך של סיורים, למידה ותיירות. ברחבי ישראל קיימים מספר מרכזי ספא מהדרגה הראשונה, שבכוחם לטהר את הגוף, להמריץ את הנשמה ולהרגיע את המוח, אשר משקיפים על נוף מרהיב מרגיע ומשרה שלווה.

Dbl1

משמאל: הספא במלון דן אכדיה הרצליה. מימין: אחד מטיפולי הספא במלון דן ירושלים

מאוששים וטעונים מחדש
ספא אכדיה שבמלון דן אכדיה הרצליה, המשקיף על הים התיכון, מציע ספא שליו ומגוון סוויטות עם ג'קוזי להרגעת המתחים ולטעינה מחדש של המצברים. בין אם חשקתם בטיפול "איורוודה" (שיטת ריפוי הוליסטית) מרגיע או בעיסוי רקמות עמוק- כאן תמצאו מגוון טיפולים מפנקים שירגיעו ויכינו אתכם להמשך הטיול. אם חשקה נפשכם בנוף ציורי של כרמים, קחו את עצמכם אל "ימה צימר וספא יין", מקום מפלט בזיכרון יעקב, עיירה שנמצאת בליבה של ה'ריביירה הישראלית' ובמורדות הדרומיים של הרי הכרמל. טיפולי "וינותרפיה", טיפולי יופי שעושים שימוש במשקעי יין- הם אחד מהנושאים העיקריים של הספא המשפחתי הזה, שם תוכלו להשתחרר, להירגע וליהנות מעיסוי יוקרתי של זרעי ענבים, פילינג במלחי ים המלח ועטיפת גוף וינותרפיה. תוכלו למצוא מנוחה ושחרור גם במלון דן ירושלים, שם אורחים יכולים ליהנות מחדרי הטיפול המרגיעים, מהבריכה המקורה הגדולה, ומשיעורי היוגה, בשילוב מרתק עם הסיורים בסמטאות העיר העתיקה של ירושלים.

בעיר העתיקה בעכו הצפונית תמצאו את "גטאס" חמאם טורקי– החמאם הטורקי הגדול ביותר ואחת מהחוויות המרגיעות והמענגות ביותר. החמאם ממוקם בבניין עותומאני מקורי, ששוחזר למצבו המקורי, בדיוק כפי שתחושו אתם אחרי עיסוי איכותי על מצע אבן חמה.

Dbl2

משמאל: אמבטיית בוץ מרפאת ועשירה במינרלים, בים המלח. מימין: שחייה מרגיעה עם הדולפינים באילת

שיקוי המרפא הטוב ביותר בטבע
לצוף בבריכות הרגיעה השלוות בריף הדולפינים באילת, היא חוויה ייחודית והזדמנות לשאוב פנימה את צלילי מפל המים ואת המוזיקה התת-מימית המרגיעה ולאפשר למתחים ולדאגות להתפוגג מעל לים האדום. מה שבריכות אלה עושות לראש- ים המלח עושה לגוף. במרחק זריקת אבן מירושלים, ים המלח, שהוא ללא ספק מרפאת הבריאות הטבעית ביותר בעולם – והוא שומר על מעמד כמעט מיתולוגי, וממשיך למשוך תיירים בכל הגילאים, הסובלים ממגוון כאבים ומחושים, מכל קצוות תבל. צאו לחוף "קליה", החוף הצפוני ביותר בים המלח, שם תמרחו את גופכם במסכות בוץ של ים המלח, תצלמו את עצמכם בתמונת סלפי מתבקשת ותנסו את התכונות הקסומות של מינרלים רפואיים, לפני שתחזרו חלקים ורעננים לקשיי היומיום. הבריכות התרמו-מינרליות במרחצאות חמי געש יציגו לגופכם עולם חדש לגמרי של פינוק. הספא ממוקם בתוך קיבוץ געש, ליד עיר החוף נתניה, שם תוכלו לחוש איך החרדות מתמוססות ונעלמות בארבע הבריכות ואיך עורכם נהנה מעיסוי המים העשירים בגופרית- מינרל הידוע בסגולתו להפיג ולהקל על כאבים.

מלונות ספא ברשת מלונות דן >>

תעשיית הבריאות עולה על גדותיה בשנים האחרונות ומלונות דן מחויבים לספק לכם חווית חופשה שלווה, מרגיעה ונטולת מאמץ. לאחר שהשקיעו רבות בשיפוץ ובשכלול מתקני הספא, היום יכולים אורחי מלונות דן ליהנות מהג'קוזי המרגיע ביותר, מסאונה יבשה ורטובה ומבריכות שחייה. ג'קוזי חם וסאונה פינית הם למשל חלק מהחבילת הספא באמרלד ספא יוקרתי שבמלון דן פנורמה תל אביב. החל מאביב 2019, יהיו גם בספא המקורה השליו של מלון דן קיסריה ג'קוזי, סאונה ובריכת שחייה מהמעלה הראשונה. בריכת שחייה פתוחה מחודשת ומחוממת הינה חלק מהשיפוץ והחידוש במלון דן כרמל המפואר בחיפה.

Footer

הספא המחודש והמפנק במלון דן כרמל חיפה.

נצלו היטב את חדרי הטיפול המבורכים הללו, הזמינים גם בחבילות יומיות מיוחדות – שיוכלו לשמש גם כמתנה אידיאלית לאדם אהוב, למשפחה, לחבר, לשותף או לעצמך. חיזרו הביתה בתחושה צעירה ונמרצת עם חוויה של טיול שלא יישכח.