פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית בחסות מלונות דן

מגזין דן 12/06/2018

מלונות דן ממשיכים במסורת אירוח הפסטיבל למוסיקה קאמרית במלון דן אילת. חוויה מוסיקלית נדירה ואיכותית בשילוב אירוח מפנק וחוויה קולינרית מפתיעה, כל פעם מחדש

headerfinal

אביזרים דקורטיביים: מטריות ססגוניות בסגנון הודי לצד הפסטיבל למוסיקה קאמרית (קרדיט: יהודה בן יתח)

אילת הופכת בחורף לעיר של פסטיבלי מוסיקה. אחד המרגשים והמלהיבים שבהם הוא פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית, שבמהלך השנים ביסס את עצמו כאירוע מוסיקלי חשוב, שהוא מעין חלון ראווה לנעשה בסצנת המוסיקה הקאמרית בעולם. כמדי שנה, אירח מלון דן אילת את הפסטיבל הבינלאומי בתוכנית עשירה ומגוונת: אנסמבל פיגמליון הצרפתי בניצוחו של רפאל פישון והפסנתרן פול לואיס בתכנית לידר, רביעיית הרמס בשלל תכניות, "האחים קלאז" וכלי הקשה קובניים בתכנית  ,Mozart meets Cuba  דניאל צ'ובנו, זוכה המקום השני בתחרות רובינשטיין, שלישיית הפסנתר "בוש" מאנגליה, קונצרט מיוחד לרגל 70 למדינה עם הפסנתרנית עפרה יצחקי והשחקן דורי אנגל, ועוד.

לחץ כאן לדילים לאילת >>>

רשת מלונות דן היא נותנת החסות הראשית לפסטיבל זו השנה השישית ברציפות. בקוקטייל הפתיחה שנערך במלון דן אילת, במעמד ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, אירח מנכ"ל מלונות דן, רונן ניסנבאום, ביחד עם מנכ"ל דן אילת, ליאור מוצ'ניק, כ-300 חובבי מוסיקה קאמרית וביניהם אורחים מכובדים רבים, ביניהם: מיקי פדרמן, יו"ר ובעל השליטה במלונות דן ורעייתו ליאורה, והנהלת הפסטיבל בראשות לאוניד רוזנברג.

strip2final

שלישיית פסנתר- הרכב מוסיקלי של שלושה נגנים המפיקים צלילים בחלל קטן יותר, כמו חדר (קרדיט: יהודה בן יתח)

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן ציין בדבריו כי "מלונות דן חרטה על דיגלה לקדם את התרבות והאמנות בארץ, כך שמדובר במהלך טבעי עבורנו להתחבר לפסטיבל המוביל בישראל למוסיקה קאמרית."

היכנסו לעמוד אטרקציות באילת שלנו למידע נוסף על מה אפשר לעשות באילת

קפיצה קטנה להודו
לצד החוויה המוסיקלית ציפתה לאורחי הפסטיבל הפתעה קולינרית: ארוחת בוקר בסגנון הודו. לא במקרה כיכבה הודו באירוע: לרגל השקת מלון העסקים החדש של רשת דן בבנגלור, עמק הסיליקון של הודו, הייתה זו הזדמנות נפלאה להדגיש את החיבור העמוק של הרשת עם הודו תחת הסלוגן "תגידו נמסטה למלון החדש שלנו בהודו."

האירוע כולו תוכנן כדי להעניק לאורחים את החוויה ההודית בשלמותה עד הפרט האחרון, החל מהדקורציה, הכלים, האביזרים השונים ועד לתפריט המיוחד. "הרעיון היה להביא את הססגוניות, השפע והאווירה התוססת של הודו לתוך המלון", אומרת כוכי רוט, מנהלת הדקורציה של מלונות דן שהייתה אחראית על עיצוב הדקורציה הלא שגרתית של האירוע. רמז לבאות ניתן היה לקבל כבר בכניסה למלון: מתקן שהפיץ ניחוחות של קטורת ריחנית, צמחיה טרופית וארגזי מסע.

strip3final

חלק מהדקורציה בפסטיבל- תוכנן כדי להעניק לאורחים את החוויה ההודית בשלמותה. (קרדיט: יהודה בן יתח)

אופיר קדם, שף המלון, נסע לביקור בהודו כדי לקבל השראה ולהכיר מקרוב את המטבח ההודי. "בין השאר הבאתי אתי את המתכון ההודי המאתגר להכנת גולאב ג'מון, סוג של סופגנייה בסירופ, ומראה המטריות הססגוניות ברג'אסטן שבה את לבי והתעקשתי לשלב אותן בדקורציה שלנו לאירוע בדן אילת."
קדם הדביק בהתלהבות שלו גם את ליאור לוי, מנהלת מחלקת הרכש והלוגיסטיקה במלון, שטיפלה ברכש המזון ודאגה לכך שפריטי הדקורציה כולל המטריות שהוזמנו באי-ביי יגיעו בזמן.

ארוחת הבוקר כללה ארבעה מזנונים שבכל אחד מהם נהנו האורחים מהטעמים המובהקים של המטבח ההודי בשילוב של נגיעות מקומיות בהתאמה לחיך הישראלי: צ'אי מסאלה, ממתקים הודיים, מעמול בשלושה צבעים, ביצים קשות צבעוניות, סמוסה הודית במילויים מיוחדים של תרד וגבינה או עדשים וגבינה כחולה, סלט פטריות על גבינת פניר, ושורה של תבשילים הודיים אורגינליים שהוכנו על ידי טבחית הודית.

strip1final

המטבח ההודי בהתאמה לחיך הישראלי: צ'אי מסאלה וממתקים הודיים (קרדיט: יהודה בן יתח)

גולת הכותרת הייתה קבוצה של פחונים שהוקמו בתוך האולם בהשראת אווירת השכונה של הודו, עם תחנות אוכל שבהן הוגשו אננס ובננות, חביתות שטוגנו על פחמים, מגשי טאלי עם לחם נאן, הפיתה ההודית המפורסמת, ועוד.

להנחה נוספת ממחיר ההזמנה הצטרפו חינם למועדון E-dan >>

החוויה ההודית הפתיעה את האורחים גם בחדרים המפנקים שלהם בדן אילת, שם חיכתה להם תשורה מיוחדת – קופסה מעוצבת שהכילה ליקרים מתובלים ומגש פטיפורים בצבעוניות ססגונית, הכל בניחוחות ובטעמים המאפיינים את הודו.

כמדי שנה, גם הפעם נהנו האורחים מחוויה אמנותית במהלך ימי הפסטיבל – תערוכה מיוחדת של גלריית "ארט נובה", המתמחה בעיצוב וייצור של ציורי אמנות רכה בטכניקות שפותחו על ידי האמנים תוך שילוב של מחזור חומרי הגלם שקשה להעלימם, כדוגמת הפלסטיק. אמני הגלריה קיימו הדגמה חיה של תהליך היצירה הייחודית שלהם לעיני הקהל.

doublefinal

מימין: מעמולים בשלושה צבעים. משמאל: "סמוסה" הודית במילויים מיוחדים כמו תרד וגבינה (קרדיט: יהודה בן יתח)