לחוויית אירוח חדשה היכנסו ללינק

מגזין דן 12/06/2018

מלון לינק, המותג החדש של רשת מלונות דן, מציע חוויית אירוח צעירה ורעננה התואמת את  ה"וייב" של העיר ללא הפסקה

מבנה שהוא חלק מקומפלקס המשרדים "הדר-דפנה" בשדרות שאול המלך בתל אביב – אחד הבניינים הראשונים בתל אביב שנבנה בסגנון האדריכלות "הבריטליסטית", תוכנן ע"י האדריכל  דב ורם כרמי, ונבנה ע"י היזמים אריה פילץ ומשולם לוינשטיין – עבר הסבה מוחלטת, ויהפוך בקרוב להיות הדבר הבא בעולם המלונאות: מלון לינק, קונספט אירוח חדש המשלב מלון וחלל עבודה משותף.

headerfinal

קומת ה- HUB ("האב") – חלל בו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק לנוח, לאכול ולשתות

לינק הוא מלון באווירה אורבנית שתוכנן במיוחד כדי לענות על הצרכים והעדיפויות המאפיינים זן חדש של תיירים ואנשי עסקים צעירים, השוהים בתל אביב לצורכי עבודה וזקוקים לחלל עבודה נוח שהוא חלק בלתי נפרד מהמלון בו הם מתארחים.
החזון של צוות הפיתוח היה ליצור חווית אירוח המשלבת בין נוחות, חלל עבודה, טכנולוגיה ואווירה מרגיעה, מקום שבו האורחים יכולים להתחבר עם אחרים או להתחבר לעצמם מול הלפטופ או עם ספר טוב.

סממן נוסף של חדשנות הוא הבמה הבולטת שניתנה למובילי סצנת אומנות הרחוב של תל אביב. אומנות הרחוב המהממת במלון לינק נאצרה בידי הצלם הבינלאומי הנודע, דניאל סיבוני, זוכה פרס מפעל חיים בפסטיבל הקולנוע של קאן. סיבוני עבד בפריז, לוס אנג'לס ולונדון ועלה לארץ בשנת 2013. בהתאם לתכניתו, הוקצו קומות במלון לאמני רחוב שונים מתל אביב, שעבודותיהם מוצגות בחדרים ובשטחים המשותפים. מידע אודות האומנים מוצג באופן בולט וכל יצירות האומנות ברחבי המלון ניתנות לרכישה.

strip2final

קומה במלון "לינק" מציגה את סצנת אומנות הרחוב העכשווית של תל אביב

מענה עדכני לתייר המודרני
כאמור, בהתאם לפילוסופיה של המלון הגורסת כי התייר של ימינו מחפש איזון שונה בין החלל הפרטי לחללים המשותפים, החדרים שגודלם 17-30 מ"ר, מספקים איזון מושלם בין קומפקטיות לנוחות. יש די מקום לכל מה שרוצים לעשות, אבל אין חלל מיותר. המאפיינים היוקרתיים כוללים טלוויזיה חכמה בגודל 55 אינץ', מיטות משודרגות, מקלחת גשם ותאורה שניתן להחליף את צבעה כך שתתאים למצבי רוח שונים.

THE HUB
מלון לינק אימץ את הקונספט של חללי עבודה משותפים במקום הלובי המסורתי של המלון. האב (HUB) הוא חלל רב-תכליתי בו האורחים והמבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק, לנוח, לאכול ולשתות, לבלות וליהנות. יש שולחנות עבודה משותפים, חדרי פגישות פרטיים במגוון גדלים, שולחן ביליארד ומשחקי לוח ווידאו. המטבח והבר מגישים ארוחת בוקר ומציעים גם תפריט המוגש במשך כל היום עד חצות הליל.

לחץ כאן להזמנת חדרים במלון לינק תל אביב >>>

בזמנם הפנוי, יוכלו האורחים לבלות במכון הכושר והספא המשתרע על פני 150 מ"ר, שם ימתינו להם מדריכים אישיים, חדרי עיסוי פרטיים וציוד מקצועי של חברת "Precor" מהספקיות המובילות בעולם לציוד לחדרי כושר. בסמוך למכון הכושר נמצא חדר שירות עם תאי אחסון אישיים לאורחים שרוצים להישאר בסביבה לאחר שכבר ביצעו צ'ק אאוט או לאורחים שהקדימו להגיע לפני מועד הצ'ק אין. לשירות האורחים מכונות כביסה ומייבשים לשימוש עצמי וכן מכונות אוטומטיות למכירה של פריטים חיוניים כמו מטענים, מתאמים, כפכפים וערכות גילוח.

strip3final

בקומת הכניסה של המלון: "לינק קפה" הפתוח בכל שעות היממה, וקיר ווידאו

לינק קפה
לאורחים המבקשים ללגום קפה עם קרואסון רגע לפני שהם נחפזים לפגישה מחוץ למלון או לפני טיסה מוקדמת, קפה לינק הממוקם ממש בכניסה למלון פתוח בכל שעות היממה ומציע שירות מהיר וידידותי.

כל השירותים זמינים מהסלולרי
המטיילים של היום הפכו את המחשב האישי והטלפון החכם למכשיר מרכזי המאפשר לנהל את הטיול בכל רגע ובכל מקום בדרך הנוחה והיעילה ביותר – מהזמנת טיסות עד בחירה של חדרי מלון. מלון לינק התאים את עצמו למציאות העכשווית ושילב את התפיסה החדשנית בתפעול השוטף של המלון. היישומון LinkApp אותו ניתן להוריד בקלות לטלפון הנייד, הוא למעשה העוזר הווירטואלי שתמיד זמין לשירותכם. באמצעות היישומון הידידותי ניתן לבצע פעולות רבות וליהנות ממגוון השירותים במלון: צ'ק-אין או צ'ק-אאוט, פתיחת דלת החדר, הפעלת הטלוויזיה ומיזוג האוויר, הזמנת אוכל ושתייה ואפילו התאמת העוצמה של התאורה בחדר.
היישומון גם מאפשר לאורחים להשתמש בטלפון הנייד שלהם כבטלפון פנימי ולהתקשר בחינם לכל יעד בישראל (האפליקצייה תיושם ותופעל בהדרגה, במהלך שנה לאחר פתיחת המלון).

strip1final

יישומון (אפליקציה) LinkApp- על פי תפיסה חדשנית של "עשה זאת בעצמך" בתפעול השוטף והשירותים של המלון.

רון פדרמן, שהוביל את צוות הפיתוח של מלון לינק, אומר כי התפיסה המלונאית עוצבה בעקבות  מחקר שבדק מהן באמת ההעדפות של המטייל המודרני. "אנו מעריכים את העובדה שהאורחים שלנו, אחרי שטסו אלפי קילומטרים, רוצים פשוט להגיע לחדר שלהם במהירות האפשרית וללא טרחה. ביטלנו הליכים רבים האופייניים למלונות מסורתיים. אנחנו לא מקבלים כסף מזומן, אלא רק כרטיסי אשראי ואמצעי תשלום דיגיטליים. אין דלפק קבלה. אין לנו נערי שירות ולא שוער. במקום כל אלה, יש לנו צוות שירות רב-משימתי במשך כל שעות היממה, הפועל לפי העיקרון של 'כולם עושים הכול'. הצוות האנרגטי, חדור המוטיבציה והנגיש מסייע להליכי הקבלה למלון והעזיבה שלו, ככל הנדרש, ומטפל בבקשות מיוחדות של האורחים. אני אוהב לחשוב על כל אחד מחברי הצוות הזה כעל מארח במלון קטן, אדם הצריך לבצע מטלות מגוונות בצורה הטובה ביותר".

להנחה נוספת ממחיר ההזמנה הצטרפו חינם למועדון E-dan >>

מיקומו האסטרטגי של המלון מאפשר לאורחים להגיע בהליכה קצרה למתחם הבילוי, הקניות והמסעדות של שרונה, לקניון עזריאלי, למתחם בית האופרה, מוזיאונים, תיאטראות, גלריות ולמתחם בורסת היהלומים. תחנת הרכבת החדשה שתושלם בקרוב תאפשר הגעה מהירה לירושלים, לחיפה ולנמל התעופה ורכבת קלה חדשה תחבר את תל אביב לפרברים הצפוניים והדרומיים שלה.

footerfinal

סמליל ("אייקון") של יישומון ("אפליקציית") LinkApp