בר יין חדש במלון המלך דוד ירושלים

מגזין דן 16/11/2016

בר היין החדש במלון המלך דוד ממשיך את הקו האלגנטי והיוקרתי של המלון, אך מפתיע בתפריט היינות ובמחירים. בכוס או בבקבוק?

בר היין החדש במלון המלך דוד

בר היין החדש במלון המלך דוד

“בר היין המפתיע בירושלים נמצא במקום מאד לא צפוי", כך פותחת ליבי שפרלינג את הכתבה בעתון הארץ, שבה היא מתארת את חווית הבילוי בבר היין החדש שנפתח במלון המלך דוד, באולם ה-"אוריינטל בר" המקורי.

יש משהו מרענן בבר היין החדש במלון המלך דוד ירושלים. המלון המפואר, המזוהה בדרך כלל עם השטיח האדום שנפרש לכבודם של שועי עולם ומנהיגים הבאים להתארח בין כתליו, מציע עתה חווית בילוי חדשה ועדכנית לאוהבי יין, אורחי המלון וגם אורחים מבחוץ המבקשים ליהנות מערב שקט וסולידי באווירה אירופאית.

strip-2

יותר ויותר ברי יין צצים אצלנו בשנים האחרונות ולמעשה מסמנים מגמת שינוי בתרבות היין בישראל. בר היין החדש במלון המלך דוד מאמץ את הטרנד, אך עושה זאת בדרכו האלגנטית והייחודית: תפריט היין, שהוכן יחד עם גל זוהר, יועץ לענייני יינות ומחבר מדריך היין הישראלי, מבוסס על יינות ישראליים בלבד מהיקבים המובילים בארץ, ביניהם: רמת הגולן, כרמל, ברקן, תבור, טפרברג, המערה, יתיר, טוליפ, רקאנטי, פלם, מונטיפיורי, צרעה, ועוד.

בקרו במלונות דן בירושלים >> 

הרשימה אינה סופית: תפריט היין צפוי להתעדכן מעת לעת בהתאם להמלצות נבחרת היין של המלון, המסיירת באופן קבוע בכרמים ותרה אחר היין המרגש הבא.

ההתמקדות ביינות ישראלים מבטאת את ההכרה באיכות המצוינת של היינות המקומיים, הזוכים להערכה ולשבחים רבים בעולם וחוזרים עטורי פרסים מתחרויות יין בינלאומיות.

“בישראל מיוצרים יינות נהדרים שאין להתבייש בהם אלא להפך, להתגאות בהם, במגוון יינות הבוטיק, ביינות המתאימים לשתייה באקלים החם של ישראל", אומר חיים שפיגל, מנהל אגף מזון ומשקאות במלונות דן, “אנו רוצים שהתיירים המגיעים למלון ‘המלך דוד' יוכלו לטעום מבחר גדול ככל האפשר של יינות ישראליים.

לשם כך השקענו ברשימת יינות מעניינת, והכשרנו לראשונה במלון יוקרה ישראלי סומלייה שמתמחה בנושא".

double-760x500-3

צוות מלצרי יין יציעו לאורחים המלצות מקצועיות והתאמת יינות לבילוי באווירה מושלמת. בנוסף, בר היין החדש יציע לאורך השנה אירועי יין, כגון: פגישות עם ייננים, ערבי טעימה מודרכת ועוד.

תפריט המתאבנים בבר היין החדש כולל מנות מיוחדות שהותאמו להגשה לצד היין על ידי שף המלון, דוד ביטון: ברוסקטה דגים, פוקאצ’ה, ברוסקטה ירקות, ירקות חתוכים, סלמון בעישון מקומי, ספייסי סלמון, פיש טמפורה, פלטת גבינות, בייגל פומפרניקל עם סלמון, וסלט “סיזר".

strip-10

“בבר היין החדש רצינו לשמר את האופי הסולידי של המלון, ויחד עם זאת לחדש ולרענן", אומר חיים שקדי, מנכ"ל המלון, “האורחים שלנו ייהנו מהמבחר העשיר והמגוון ביותר של יינות ישראלים ולצדם מטעמי המלון, וכמובן מהשרות המקצועי והלבבי של ברמנים מצוינים ובראשם הסומלייה דניאל גדאי (אנחנו קוראים לו צ'וצ'ו) שמצליח להצחיק גם את האורחים הרציניים ביותר…"

strip-4

בבר היין החדש עושים הכל כדי לתת במה וחשיפה הולמת ליין הישראלי ולהנגיש אותו לכולם: התפריט מציע יינות גם בכוסות (מקרר יין מיוחד שהובא מצרפת שומר על היינות במצב אופטימאלי למזיגה), מסלול טעימות של 100 מ"ל מ- 4 יינות המאפשר לחוות מספר סגנונות וטעמים, ומחירים מפתיעים – טעימה של זוג יינות 59 ₪, שלישיית יינות 87 ₪, ורביעיית יינות 111 ₪.