חופשה באילת לזוגות

BlogsRelease 06/09/2016

"בואי נמלט מן האספלט ומן הערים המקומטות, בואי נמלט אל הלגונות השקטות, בואי לאילת לאילת", כתב ירון לונדון בשיר "בואי לאילת" וקלע לתחושות של זוגות רבים בחופשה זוגית רומנטית. אילת, עיר החופש שלנו, מציעה לזוגות בחופשה שפע של אפשרויות בילוי ופנאי. הנוף הפראי, המפגש בין המדבר לבין המים, העוצמות שיש לעיר הדרומית להציע – כל אלו, יחד עם הפינוקים המתבקשים – יהפכו כל חופשה זוגית לזיכרון אינטימי שילווה אתכם שנים ארוכות.

ריף הדולפינים

ריף הדולפינים

רשת דן מפעילה שני מלונות באילת המתאימים לחופשה זוגית מושלמת. נוסף על כך, לאילת יש כמה וכמה אתרי תיירות ואטרקציות שהם בדיוק מה שאתם צריכים לחיזוק הזוגיות והרומנטיקה. הנה כמה הצעות מוצלחות לבילוי זוגי בעיר הנופש של ישראל:

צלילה זוגית: צלילה היא הזדמנות נהדרת לתקשורת בין שני אנשים קרובים, בלי מילים, ועוד במיקום הכי מרהיב בארץ ואחד המרהיבים בעולם – הים האדום. צלילה היא פעילות שנערכת בזוגות, וכל התקשורת בין שני הצוללים במים נעשית בעזרת מערכת סימנים פיזיים מוסכמת. כשיורדים מתחת לפני המים, אתם תלויים זו בזה וזה בזו, בלי הסחות דעת חוץ מהטבע המופלא שסביבכם. לא חייבים לעבור קורס ארוך או להיות צוללים מקצוענים, אפשר לבחור בצלילת היכרות קצרה וליהנות ממה שיש לעושר התת ימי של ים סוּף להציע. לאורך החופים, בעיקר הדרומיים לכיוון טאבה, פזורים כמה וכמה מועדוני צלילה, בעזרתם תוכלו לצאת למסע רטוב וקרוב-קרוב.

סתלבט על המים: במתחם ריף הדולפינים, המומלץ בפני עצמו, פועל "סתלבט על המים" – קומפלקס בריכות מפנקות לבני 18 ויותר. באתר של סתלבט על המים הם מציעים בילוי ב"אי של שלווה בים של סערות" ואכן יש אמת בפרסום. במתחם שלוש בריכות נעימות, בהן אפשר לשכשך, לצוף ולשהות, והכל בליווי מוזיקה תת מימית. כשלא מבלים ביחד במים, אפשר לנוח ביחד באחת מפינות הישיבה המפנקות שסביב הבריכות, לנסות טיפול ווטסו והכי חשוב לבלות ביחד בשלווה. המתחם כולו ממוקם בתוך גן בוטני ירוק ומוצל. אפשר לשלב בזמן השהות הרומנטית ארוחות, שתייה ועוד פינוקי חופשה.

שיט בקיאק זוגי: מכל הפעילויות שיש לזוגות באילת, זו אולי האינטימית והרומנטית ביותר. הבילוי כולל את שניכם בתוך קיאק זוגי כשמסביב רק מים ושמים. אין אף אחד בשטח, אין רעש או המולה, אין לחץ, אין צלצולים והודעות, ואין סערות. לגמרי מי מנוחות. אפשר לשדרג את החוויה ואת הריגוש ולשוט בקיאק שקוף לחלוטין, שדרכו אפשר לראות דגים ואלמוגים.

גלריית האמנים: ליד מוזיאון העירוני באילת ניצב מבנה שקוף המהווה בית לאמנים תושבי העיר. זו גלריה המארחת גם תערוכות מהארץ ומהעולם, כך שזה מיועד לזוגות שוחרי אמנות, אסתטיקה ותרבות. במקום מוצגות עבודות צבעוניות ממגוון תחומי יצירה: פסלים, קרמיקה, עבודות צילום, ציורים במגוון טכניקות, תכשיטים וחפצי נוי.

eilatfontain

שוק לילה חדש: מדי יום שלישי, עד סוף חודש אוקטובר, ייערך ברחבת המוזיאון העירוני, לא רחוק מהמזרקה האורקולית, שוק לילה חדש. במסגרת השוק ייערכו הופעות מוזיקה של מגוון אמני רחוב בין שלל דוכני בגדים, חפצי נוי ואמנות, תכשיטים, ועוד. אפשר להסתובב בשוק הססגוני ולחפש וגם למצוא חולצות מדליקות, סנדלי עור, עבודות זכוכית, תכשיאי חרוזים ושלל מציאות ייחודיות, חלקן עשויות בעבודת יד מקורית.

לפרטים: מדי יום שלישי עד סוף אוקטובר, בשעות 23:00-20:00, רח' יותם (מול מרכז התיירות ברחבת המוזיאון והגלריה)

פיפט אבניו: לפני כמה חודשים נפתחה בעיר המסעדה הכי נכונה לרגע זה – מסעדת פיפט אבניו. אם אתם מהזוגות שאוהבים להיות IN, לצאת, לשתות, לאכול ואפילו לרקוד – זה המקום הכי נכון עבורכם. המסעדה מתפרשת על פני שלושה מתחמים – אזור הבר, חלל מרכזי ומרפסת נוף. בנוסף לאווירה הנעימה, מופיע במקום מדי ערב די ג'יי. בפיפט אבניו מגישים מנות מחמישה מטבחים בינלאומיים שונים, בהם אוכל רחוב אסייתי, איטלקי קלאסי, אמריקני, מקסיקני ואוכל אוריינטלי עם נגיעות מאזור טורקיה וכורדיסטאן.

60233 760x500--5th_avenue

לישון, לאכול, לאהוב – מלונות דן באילת

 

בחופשה זוגית יש משמעות מרכזית ביותר לחדר ולמלון. אם במהלך חופשה משפחתית אתם בעיקר מחפשים נוחות ופונקציונליות, אז בחופשה רומנטית יש דגש על הפרטים הקטנים והמפנקים. מלון דן אילת, המעוצב בסגנון אקזוטי, כבר רכש לו מזמן מקום מכובד בפסגת המלונות הכי שווים בארץ בכלל ובין בתי המלון באילת בפרט

הזמינו חופשה רומנטית במלון דן אילת >> 

גם ציבור הנופשים לגמרי חושב כך: לפי סקר אילת הגדול של אתר Ynet נבחר דן אילת למלון השווה ביותר בעיר. זוגות נופשים בחופשה רומנטית אינטימית ימצאו בדן אילת שירות מקצועי ואישי, עם הרבה פרטיות ושקט. המיקום של המלון מנצח – בחוף הצפוני של העיר, 375 חדרים מרווחים, בהם יחידות דה לוקס וסוויטות יוקרה עם ג'קוזי פרטי במרפסת (מושלם לזוגות), תפריט קולינרי עשיר ומושקע, אינטרנט חינם, שלוש בריכות, ג'קוזי חיצוני, ספא מפנק ומודרני כולל חמאם וסאונה, חדר כושר וכמובן – חוף ים צמוד מוצל ומאובזר.

בקומה ה-14 של דן אילת נמצא טרקלין עסקים, בו תוכלו ליהנות מהנוף של כל מפרץ אילת עם איזה קוקטייל, גביע יין או כוס בירה צוננת ביד. אם תקומו ממש מוקדם תוכלו לראות את אחת הזריחות היפות בעולם, או לחילופין לחכות לשעת שקיעה ולהתרשם ממנה ביחד, יד ביד.

מחפשים מלון שהוא Value for money? הזמינו חופשה אולטימטיבית זוגית לדן פנורמה אילת. המיקום מרכזי ומוצלח – עם נוף ללגונה, החדרים מרווחים, מעוצבים ונעימים, השירות לא מתפשר, יש מגוון מתקנים מטופחים שמתאימים לזוגות אוהבים ולא פחות חשוב – האוכל משובח: התפריט כולל ארוחות בוקר וערב מושקעות ועשירות. בערב מגישים לאורחים מגוון בשרים על האש לצד מזנון של סלטים טריים ותוספות. בטרקלין החלבי, הפונה לנוף של הלגונה, אפשר לסעוד ארוחות קלות לאורך כל היום, בין היתר פועל בו בר משקאות, המוגשים לצד שפע של מאפים וקינוחים.

הזמינו חופשה מפנקת במלון דן פנורמה אילת >> 

בכל החדרים תוכלו ליהנות ממיטה נוחה וגדולה במיוחד, מצעים לבנים רכים וריחניים, חדרי רחצה כיפיים כמו שיש רק בבתי מלון ומגוון פינוקים קטנים וגדולים. מחוץ לחדר תמצאו את השירות האדיב ביותר, קוקטיילים מפנקים בבר, טיפולי ספא מקצועיים בחדר טיפול זוגי מרווח והזדמנויות רבות לקחת פסק זמן משטף החיים כדי לצבור ביחד רגעים בלתי נשכחים, שיהיו רק שלכם.